Archiwalne

- Pierwsza kampania wizerunkowa T-Mobile

29.05.2012

T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem: Sieć największych możliwości.

30 maja br., dokładnie rok po emisji pierwszych reklam z logo T-Mobile, rozpoczyna się kampania wizerunkowa tej marki. W spocie zrealizowanym na jej potrzeby T-Mobile pokazuje, jak w wielu aspektach codziennego życia korzystamy z możliwości oferowanych przez tę sieć. Na szkolnej wycieczce, podczas wspinaczki w Tatrach, w samym sercu piłkarskich zmagań czy na bałtyckiej plaży klienci T-Mobile zawsze mogą cieszyć się zaletami sieci największych możliwości. Dzięki oferowanym przez T-Mobile usługom klienci mogą łączyć się z przyjaciółmi na facebooku, rozegrać międzykontynentalną partię szachów, bawić się wirtualna rzeczywistością i zawsze mieć dostęp do najnowszych informacji.

Spoty T-Mobile słyną z dynamicznej i energetyzującej linii melodycznej, która idealnie współgra z obrazem. Nie inaczej jest i tym razem. W tle filmu usłyszymy przebój Helena Beat grupy Foster the People.

W przygotowaniu filmu brało udział 200 statystów i 15 aktorów, a nad całością czuwało 120 osób zatrudnionych przy obsłudze projektu. W trakcie tygodnia zdjęć ekipa pokonała ponad 1,5 tysiąca kilometrów i 1,5 kilometrową różnicę wzniesień. Sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji spotu przewoziło ponad 20 ciężarówek. Sceny były kręcone przez 4 kamery, a do specjalnych ujęć wykorzystywano helikopter. Aby można było przygotować 60 sekundowy spot potrzebnych było ponad 50 godzin pracy na planie oraz 200 000 sekund materiału źródłowego. Nad całością czuwał jeden z najbardziej utalentowanych polskich reżyserów Marek Dawid.

źródło: T-Mobile

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Zadbaj o swój telefon!

Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!

- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej

News Jak dbać o smartfon? Przegląd niezbędnych akcesoriów

Współczesne smartfony to urządzenia o dużej wartości i ogromnym znaczeniu w codziennym życiu. Służą nie tylko do komunikacji, ale również do pracy, rozrywki, nawigacji i wielu innych zadań. Z tego powodu warto zadbać o ich ochronę, wydajność i żywotność. W tym artykule przedstawimy, jak kompleksowo dbać o smartfon, a także jakie akcesoria są w tym celu niezbędne. czytaj więcej