Archiwalne

- Pierwsza kampania wizerunkowa T-Mobile

29.05.2012

T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem: Sieć największych możliwości.

30 maja br., dokładnie rok po emisji pierwszych reklam z logo T-Mobile, rozpoczyna się kampania wizerunkowa tej marki. W spocie zrealizowanym na jej potrzeby T-Mobile pokazuje, jak w wielu aspektach codziennego życia korzystamy z możliwości oferowanych przez tę sieć. Na szkolnej wycieczce, podczas wspinaczki w Tatrach, w samym sercu piłkarskich zmagań czy na bałtyckiej plaży klienci T-Mobile zawsze mogą cieszyć się zaletami sieci największych możliwości. Dzięki oferowanym przez T-Mobile usługom klienci mogą łączyć się z przyjaciółmi na facebooku, rozegrać międzykontynentalną partię szachów, bawić się wirtualna rzeczywistością i zawsze mieć dostęp do najnowszych informacji.

Spoty T-Mobile słyną z dynamicznej i energetyzującej linii melodycznej, która idealnie współgra z obrazem. Nie inaczej jest i tym razem. W tle filmu usłyszymy przebój Helena Beat grupy Foster the People.

W przygotowaniu filmu brało udział 200 statystów i 15 aktorów, a nad całością czuwało 120 osób zatrudnionych przy obsłudze projektu. W trakcie tygodnia zdjęć ekipa pokonała ponad 1,5 tysiąca kilometrów i 1,5 kilometrową różnicę wzniesień. Sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji spotu przewoziło ponad 20 ciężarówek. Sceny były kręcone przez 4 kamery, a do specjalnych ujęć wykorzystywano helikopter. Aby można było przygotować 60 sekundowy spot potrzebnych było ponad 50 godzin pracy na planie oraz 200 000 sekund materiału źródłowego. Nad całością czuwał jeden z najbardziej utalentowanych polskich reżyserów Marek Dawid.

źródło: T-Mobile

News Sony wprowadza najbardziej wytrzymałą i najszybszą na świecie kartę SD

- Najmocniejsza na świecie[i] karta SD: 18-krotnie[ii]większa wytrzymałość na zginanie[iii] i odporność na upadek[iv]
- Pierwsza na świecie[v] konstrukcja z jednoczęściowym odlewem zapewniająca wytrzymałość i twardość
- Brak delikatnych elementów dzięki konstrukcji bez żeberek i przełącznika
- Największa na świecie[vi] prędkość odczytu (do 300 MB/s) i zapisu (do 299 MB/s)[vii]
- Najwyższe światowe standardy odporności na wodę i pył — odpowiednio IPX8i IP6X[viii]
- Bezpieczeństwo wyników pracy dzięki narzędziu SD Scan i oprogramowaniu File Rescue
czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej

T-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci

Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017

W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcej