Archiwalne

- HTC Partnerem technologicznym redakcji Sport.pl

04.06.2012

Zespół Sport.pl będzie relacjonował wydarzenia sportowe przy użyciu nowoczesnych smartfonów marki HTC - w serwisie pojawią się wpisy, zdjęcia oraz materiały wideo dziennikarzy obsługujących EURO 2012.

W ramach współpracy z firmą HTC, która została oficjalnym partnerem technologicznym Sport.pl, wszyscy dziennikarze obsługujący EURO 2012 zostali wyposażeni w najnowszy model telefonu HTC One X.

- W ostatnim roku utworzenie „smartfonowych redakcji” ogłosiły „New York Times”, „Wall Street Journal”, BBC. W Polsce Sport.pl chce być liderem w tej dziedzinie – mówi Marcin Gadziński, dyrektor strategii i rozwoju grupy Sport.pl. – Nasi reporterzy zaczęli używać smartfonów HTC do tworzenia treści redakcyjnych: zdjęć, materiałów wideo oraz krótkich relacji tekstowych.

Zespół Sport.pl ma do dyspozycji smartfony umożliwiające natychmiastową publikację materiałów w serwisie, dziennikarze są również stale aktywni na profilach Sport.pl na Facebooku, Twitterze, blogują oraz komentują na bieżąco wydarzenia sportowe.

- Dzięki najnowocześniejszym smartfonom HTC One X redakcja Sport.pl ma nie tylko możliwość dokumentowania na żywo najważniejszych wydarzeń sportowych, ale również ich błyskawicznej publikacji, natomiast dziennikarze redakcyjni mają do dyspozycji doskonałe pod względem funkcjonalności narzędzie – mówi Paweł Orliński, dyrektor polskiego biura HTC. Model HTC One X, w który zostali wyposażeni redaktorzy Sport.pl, posiada niezwykły aparat fotograficzny, bardzo szybki i dający niespotykaną dotąd jakość zdjęć robionych smartfonem, a do tego unikalny, wyróżniający się design. – Ponieważ nasza firma od zawsze przykłada ogromną wagę do nowości, innowacyjności, dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że to właśnie HTC zostało partnerem technologicznym pierwszej smartfonowej redakcji w Polsce – dodaje Orliński.

Smartfony HTC będą używane do tworzenia multimedialnych treści przez reporterów Sport.pl w miastach – gospodarzach Euro: Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, a w przyszłości także w innych miastach, gdzie Sport.pl prowadzi swoje lokalne serwisy.

źródło: HTC

News To już jedenasta edycja Mobility Trends

Prestiżowy konkurs Mobility Trends 2020 w branży nowych technologii wystartował. Od początku roku do końca stycznia 2021 roku firmy z branży IT i Telco mogą zgłaszać swoje produkty lub usługi, które miały swoją premierę w 2020 roku. MIT MEDIA, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 19 kategorii konsumenckich. W dniach 1 do 28 lutego 2021 roku będzie trwało głosowanie poprzez ankietę, umieszczoną na stronie internetowej MobilityTrends.pl. czytaj więcej

News Stworzyła pracownię florystyczną online. Teraz wystąpiła w dużej kampanii promującej rozwiązania cyfrowe

Na rynku zdominowanym przez tradycyjne kwiaciarnie Joanna Lewandowska postanowiła założyć pracownię florystyczną dostępną dla klientów online. Dziś Kwiatowa Manufaktura współpracuje m.in. z Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, a właścicielka przedsiębiorstwa wystąpiła w dużej kampanii reklamowej. W spocie operatora telekomunikacyjnego widzowie mogą zobaczyć firmy, które w swojej codziennej pracy wykorzystują z sukcesem narzędzia cyfrowe. czytaj więcej

News Literacki Sopot i MorskiE-czytanie letnim debiutem PocketBook

Dwa sierpniowe popołudnia, taras kultowego już Klubu Atelier, pakiety tchnącej francuskim szykiem literatury od Legimi, lazurowe czytniki PocketBook Aqua 2 i Literacki Sopot – to idealny plan na MorskiE-czytanie. czytaj więcej

News Turystyczne last minute - czyli TOP 5 aplikacji mobilnych polskich miast

Polskie miasta dbają o swoją promocję także w mobile’u. Czy interaktywne przewodniki zastąpią te tradycyjne? Tego nie wiemy, ale w Grupie Me & My Friends* przetestowaliśmy dla Was najciekawsze aplikacje polskich miast. Sezon turystyczny w pełni. Zatem apki w dłoń i w miasto/a! czytaj więcej