Archiwalne

- HTC Partnerem technologicznym redakcji Sport.pl

04.06.2012

Zespół Sport.pl będzie relacjonował wydarzenia sportowe przy użyciu nowoczesnych smartfonów marki HTC - w serwisie pojawią się wpisy, zdjęcia oraz materiały wideo dziennikarzy obsługujących EURO 2012.

W ramach współpracy z firmą HTC, która została oficjalnym partnerem technologicznym Sport.pl, wszyscy dziennikarze obsługujący EURO 2012 zostali wyposażeni w najnowszy model telefonu HTC One X.

- W ostatnim roku utworzenie „smartfonowych redakcji” ogłosiły „New York Times”, „Wall Street Journal”, BBC. W Polsce Sport.pl chce być liderem w tej dziedzinie – mówi Marcin Gadziński, dyrektor strategii i rozwoju grupy Sport.pl. – Nasi reporterzy zaczęli używać smartfonów HTC do tworzenia treści redakcyjnych: zdjęć, materiałów wideo oraz krótkich relacji tekstowych.

Zespół Sport.pl ma do dyspozycji smartfony umożliwiające natychmiastową publikację materiałów w serwisie, dziennikarze są również stale aktywni na profilach Sport.pl na Facebooku, Twitterze, blogują oraz komentują na bieżąco wydarzenia sportowe.

- Dzięki najnowocześniejszym smartfonom HTC One X redakcja Sport.pl ma nie tylko możliwość dokumentowania na żywo najważniejszych wydarzeń sportowych, ale również ich błyskawicznej publikacji, natomiast dziennikarze redakcyjni mają do dyspozycji doskonałe pod względem funkcjonalności narzędzie – mówi Paweł Orliński, dyrektor polskiego biura HTC. Model HTC One X, w który zostali wyposażeni redaktorzy Sport.pl, posiada niezwykły aparat fotograficzny, bardzo szybki i dający niespotykaną dotąd jakość zdjęć robionych smartfonem, a do tego unikalny, wyróżniający się design. – Ponieważ nasza firma od zawsze przykłada ogromną wagę do nowości, innowacyjności, dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że to właśnie HTC zostało partnerem technologicznym pierwszej smartfonowej redakcji w Polsce – dodaje Orliński.

Smartfony HTC będą używane do tworzenia multimedialnych treści przez reporterów Sport.pl w miastach – gospodarzach Euro: Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, a w przyszłości także w innych miastach, gdzie Sport.pl prowadzi swoje lokalne serwisy.

źródło: HTC

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Jaki monitor do pracy biurowej wybrać?

Wybór odpowiedniego monitora do biura to decyzja, która może mieć bardzo duży wpływ na efektywność oraz komfort pracy. Dla wielu osób staje się on niemal podstawowym narzędziem, jakie wykorzystuje na co dzień, dlatego powinien być odpowiednio dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb, jak też zadań, do których będzie najczęściej wykorzystywany. Mając na uwadze popularność pracy zdalnej, współcześnie monitor to nie tylko ekran, na którym wyświetlać można dokumenty, czy strony internetowe. Coraz częściej służy nam również do prowadzenia spotkań on-line, wideokonferencji, czy prezentacji. Ważne jest zatem, aby oferował między innymi wysoką jakość obrazy, jak też szereg funkcji, które wpłyną na komfort użytkowania.

Jak zatem wybrać idealny monitor do pracy biurowej? Czym powinien się wyróżniać i jak może poprawić jakość wykonywania codziennych obowiązków zawodowych? Sprawdź koniecznie, czym powinien się wyróżniać nowoczesny monitor do biura. czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

News To już jedenasta edycja Mobility Trends

Prestiżowy konkurs Mobility Trends 2020 w branży nowych technologii wystartował. Od początku roku do końca stycznia 2021 roku firmy z branży IT i Telco mogą zgłaszać swoje produkty lub usługi, które miały swoją premierę w 2020 roku. MIT MEDIA, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 19 kategorii konsumenckich. W dniach 1 do 28 lutego 2021 roku będzie trwało głosowanie poprzez ankietę, umieszczoną na stronie internetowej MobilityTrends.pl. czytaj więcej