Dorota Kuprianowicz-Legutko
T-Mobile

T‑Mobile Polska wzmacnia swoje struktury

21.09.2017
1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu Spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych.

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

T‑Mobile Polska od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką. Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy. Nowa struktura organizacyjna T‑Mobile to kolejny etap wdrażania, przyjętej w 2017 roku, strategii rozwoju firmy.

Jednocześnie, od 1 grudnia 2017 roku Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję Członka Zarządu T‑Mobile Polska i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie. Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 roku zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła liczne projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników. Opracowała również szereg programów wewnętrznych, związanych z utrzymaniem talentów, rozwojem ekspertów czy mentoringiem.

Struktura, którą dziś ogłaszamy, zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy. Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klientapowiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska oraz dodałDo naszego zespołu dołączyli doświadczenie menagerowie z rynku, wnosząc do firmy swoją wiedzę i kompetencje, ale szczególnie cieszę się z awansów w ramach organizacji. Jestem głęboko przekonany, że doświadczenie Doroty Kuprianowicz-Legutko przyczyni się do rozwoju talentów wewnątrz firmy.

Zmiany organizacyjne w T‑Mobile Polska opierają się przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie najlepszych doświadczeń klientów.

T-Mobile T-Mobile Polska zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera

T‑Mobile zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera. Kolejne 450 tysięcy gospodarstw domowych znajdzie się w zasięgu oferty stacjonarnej T‑Mobile do 2020 roku. czytaj więcej

T-Mobile Nowy Członek Zarządu ds. Finansowych w T-Systems Polska

Od 1 października br. Daniel Walczuk, obecnie dyrektor ds. Kontrolingu w T‑Mobile, dołączy do Zarządu T-Systems obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile

Wspólnie z Fundacją CoderDojo rozpoczęliśmy nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile. Inicjatywa, która skierowana jest do organizacji pozarządowych oraz aktywistów, służy popularyzacji wykorzystywania nowych technologii w edukacji. W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać pomysły na wykorzystanie techniki druku 3D. czytaj więcej

T-Mobile Spoty zachęcające do włączenia się w szóstą edycję akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami z tłumaczeniem na język migowy

Akcja T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami skierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów, niezależnie od sieci z której korzystają. Biorą w niej udział wszyscy, którzy dzięki swojej aktywności fizycznej, pokonując kilometry, realizują wspólny cel i tym samym sprawiają, że kolejne środki pieniężne trafiają do najbardziej potrzebujących. A walczymy już o 6. milion :) W tym roku po raz pierwszy komunikację o projekcie i zasadach włączenia do niego przygotowano również do osób głuchych. Spoty telewizyjne, zachęcające do włączenia się do wspólnego pomagania, tłumaczone są na język migowy czytaj więcej