T-Mobile

T‑Mobile dostawcą usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego

27.09.2017
T‑Mobile Polska rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego zgodnie z warunkami wygranego przez operatora przetargu. Kontrakt o wartości ponad 7,3 milionów złotych obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostarczeniem urządzeń oraz specjalistycznych usług dla NBP przez okres czterech lat.

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

31 marca 2017 roku Narodowy Bank Polski poinformował rynek o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie przez 48 miesięcy usług telefonii komórkowej i konwergentnej. Przetarg wygrał T‑Mobile Polska, który za określone w specyfikacji usługi zaproponował cenę 7 363 640,44 złotych brutto wygrywając z Orange Polska, który wycenił kontrakt na 7 787 161,92 złote brutto. T‑Mobile Polska dostarczył wszystkie usługi i urządzenia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego i obecnie świadczy usługi telefonii komórkowej i konwergentnej dla Narodowego Banku Polskiego.

31 grudnia 2016 roku Narodowy Bank Polski opublikował warunki dotyczące zamówienia usług telefonii komórkowej i konwergentnej w trybie przetargu nieograniczonego, w którym jedynym kryterium wybory dostawcy była zaoferowana przez niego cena. Specyfikacja obejmowała dostarczenie usług do centrali NBP w Warszawie oraz Oddziałów Okręgowych w ilości około 1 700 kart SIM dla usług głosowych oraz około 400 kart SIM przeznaczonych do transmisji danych wraz z urządzeniami spełniającymi określone wymagania techniczne m.in. obsługę szyfrowanych sprzętowo kontenerów danych zintegrowanych z platformą MDM (Mobile Device Management) gwarantującą zachowanie określonych standardów bezpieczeństwa. Jak również realizację usług telefonii konwergentnej dla określonej numeracji wraz z platformą umożliwiającą pełne zarządzanie usługami, usługę masowej wysyłki wiadomości SMS, obsługę infolinii oraz rezerwowe łącza głosowe z zapewnieniem dostępności 24/7/365.

Dodatkowe informacje o przetargu, specyfikacji technicznej oraz warunkach świadczenia usług dla NBP są dostępne na stronie: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/przetargi/PrzetargiNieograniczone/DKRZ-WPI-IW-243-143-DIT-16/DKRZ-WPI-IW-243-143-DIT-16.htm

T-Mobile Darmowe gigabajty i minimum 30 dni po doładowaniu w nowej ofercie T‑Mobile na kartę

Nowa oferta „Darmowe GB po doładowaniu” od T‑Mobile to idealna propozycja dla tych, którzy chcą swobodnie korzystać z internetu bez konieczności ciągłego doładowywania karty. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile dostarczy system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB IoT

T‑Mobile Polska we współpracy z firmą ABARO wdraża dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A kompletny system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB-IoT. Dzięki nowemu rozwiązaniu Geotermia stanie się tym samym pierwszą w Polsce siecią ciepłowniczą w której zdalny odczyt w całości oparty zostanie o najnowocześniejszą technologię transmisji NB IoT. czytaj więcej

T-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone

T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcej