Rozwiązanie myApps Cloud: Elastyczne. Bezpieczne. Skuteczne.
Wiadomości firmowe

Rozwiązanie myApps Cloud: Elastyczne. Bezpieczne. Skuteczne.

30.03.2021
innovaphone AG dołączyła do inicjatywy „Cloud Services made in Germany“

Sindelfingen, 24 marca  2021. Rok po wprowadzeniu na rynek rozwiązania w chmurze innovaphone myApps Cloud, specjalista w zakresie rozwiązań do pracy i komunikacji z Sindelfingen może pochwalić się sukcesami.  Koncepcja, która umożliwia klientom maksymalną elastyczność i swobodę wyboru pod względem technicznym i handlowym sprawdziła się. innovaphone dołączyła teraz do inicjatywy "Cloud Services made in Germany", która oznacza bezpieczeństwo prawne przy korzystaniu z rozwiązań w chmurze.

Możliwość dostępu do platformy innovaphone myApps zwirtualizowanej w chmurze została bardzo dobrze przyjęta: "Zwłaszcza wiosną ubiegłego roku, kiedy to z powodu pandemii wielu naszych klientów musiało swoim pracownikom z dnia na dzień umożliwić pracę zdalną z domu, widzieliśmy duże zapotrzebowanie na nasze rozwiązania w chmurze. Dzięki naszej aplikacji chmurowej (Cloud-App) resellerzy i partnerzy innovaphone byli w stanie wdrożyć projekty chmurowe w bardzo krótkim czasie i z zachowaniem najnowszych standardów" - wyjaśnia Dagmar Geer, CEO innovaphone AG. Szczególnie doceniana jest elastyczność myApps Cloud: W każdej chwili istnieje możliwość rozbudowy rozwiązania chmurowego o dodatkowych użytkowników, dodatkowe lokalizacje lub nowe aplikacje. Dzięki innovaphone myApps Cloud firmy otrzymują rozwiązanie w chmurze z jednego źródła, z możliwością modułowej rozbudowy, jak również niezależne od urządzeń i platform. Zawiera ono wszystkie klasyczne funkcje telefonii IP, najnowocześniejsze funkcje zunifikowanej komunikacji (Unified Communications), takie jak konferencje audio i wideo, czat, współdzielenie ekranu (Application Sharing), przesyłanie wiadomości oraz liczne narzędzia do pracy i administracji (np. CRM i Office Integration).

Pomimo szybkich czasów reakcji wymaganych przez sytuację, aspekt bezpieczeństwa nie mógł zostać pominięty i często był decydującym czynnikiem przemawiającym za wyborem rozwiązania myApps Cloud. Opracowane w Niemczech i hostowane w Europie rozwiązanie otrzymało znaki zaufania TeleTrust, "Security made in Germany" i "Security made in Europe", podobnie jak całe portfolio produktów innovaphone. Teraz innovaphone dołączyła do inicjatywy „Cloud Services made in Germany". "Nawet, a może szczególnie w zglobalizowanym świecie „made in Germany” jest znakiem jakości i oznacza niezawodność, trwałość i solidność. Spełniając surowe kryteria przyjęcia do katalogu rozwiązań inicjatywy "Cloud Services made in Germany", zapewniamy naszym klientom dodatkowe bezpieczeństwo prawne" - wyjaśnia Dagmar Geer.

 

Logo w załączniku przeznaczone jest do publikacji online. Jeśli potrzebują Państwo logo do druku, prosimy o kontakt z innovaphone. Jako źródło logo należy zawsze dodać następujący link: Initiative Cloud Services Made in Germany (cloud-services-made-in-germany.de)

 

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone opublikowała Whitepaper na temat „Anywhere Workplace“

Intensywny rozwój nowych technologii komunikacyjnych umożliwiających pracę z dowolnego miejsca na całym świecie 24 h/7, (hasło „Anywhere Workplace“) jest już nie do powstrzymania. Firma innovaphone, specjalista z Sindelfingen w zakresie profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, opublikowała Whitepaper, który poświęcony jest nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym oraz aktualnym trendom technologicznym, które już teraz dotyczą „Miejsca pracy 2030”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej

News System ERP w chmurze - realne wsparcie dla firm produkcyjnych

W erze cyfrowej firmy produkcyjne coraz częściej sięgają po nowoczesne systemy ERP, które integrują operacje biznesowe w ramach jednej platformy. Tradycyjne rozwiązania on-premise ustępują miejsca bardziej elastycznym modelom chmurowym, pozwalającym na obsługę procesów w czasie rzeczywistym, z dowolnego miejsca i urządzenia. W niniejszym artykule przybliżamy zalety systemu ERP w chmurze, koncentrując się na korzyściach dla firm średniej wielkości oraz rozwiązaniu Vendo.Cloud od CFI Systemy Informatyczne. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji

Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej