Plus

Plus: W Unii jak w domu!

14.06.2017
Nowe zasady roamingu na terenie Unii Europejskiej dla klientów Plusa i Plusha. Nowe rozwiązanie dotyczy również oferty na kartę (prepaid).

Zobacz więcej na Plus.pl.

15 czerwca Polkomtel wprowadza dla swoich klientów nowe rozwiązania dotyczące roamingu na terenie Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Liechtensteinu. Zasada „W Unii jak w domu” w Plusie i Plushu oznacza, że klienci nie będą ponosili podczas swoich zagranicznych podróży dodatkowych opłat za korzystanie z połączeń głosowych, SMS, MMS i za usługi transmisji danych w ramach przyznanych pakietów roamingowych.

Zasady, jakie będą obowiązywały od 15 czerwca, zostają wprowadzone dla klientów wszystkich rodzajów ofert i usług: abonamentowej, mix oraz na kartę (prepaid) zarówno w ofertach głosowych, jak i internetowych.

Szczegółowe informacje dotyczące nowych zasad roamingu na terenie UE będą dostępne na http://www.plus.pl/aktualnosci-i-komunikaty/

RLAH - dodatkowa informacja dotycząca transmisji danych

W przypadku usług transmisji danych, każdy abonent, który w kraju posiada w ramach oferty pakiet DATA, będzie mógł jego część wykorzystać w UE.  Wielkość pakietu zależy od wysokości uiszczanego abonamentu.

Jeśli w ramach oferty krajowej jest pakiet GB, to w ramach tego pakietu dostępny będzie stosowny limit na roaming w UE bez dodatkowych kosztów. Po przekroczeniu pakietu przyznanego na transmisję w UE, będzie naliczana opłata dodatkowa w wysokości 4 gr za 1 MB, zgodnie z regulacją wprowadzoną przez UE. Szczegółowy wykaz limitów dla poszczególnych abonamentów będzie od 15 czerwca opublikowany na stronie www.plus.pl

Na przykład, klient posiadający w ofercie głosowej:

  • plan cenowy z opłatą abonamentową 49,99 zł , który w kraju ma dostępne 5 GB, w ramach tych 5 GB będzie mógł wykorzystać 2,6 GB na transmisję w UE,
  • plan cenowy z opłatą abonamentową 69,99 zł, który w kraju ma dostępne 10 GB, w ramach tych 10 GB będzie mógł wykorzystać 3,6 GB na transmisję w UE.

Plus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa

Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcej

Plus Plus: Gigabajty od Spider-Mana

Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcej

Plus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki

Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej

Plus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa

Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcej

Plus Plus: Gigabajty od Spider-Mana

Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcej

Plus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki

Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej

News Wideokonferencje – rozwiązanie dla firm z wielu branż

Finanse, medycyna, prawo, edukacja i szkolenia to tylko niektóre branże, które mogą czerpać ogromne korzyści z zastosowania wysokiej jakości rozwiązań wideokonferencyjnych. Doceniamy je szczególnie dzisiaj, w czasach pandemii, która pokazała nam, że praca zdalna i komunikacja na odległość to nie pieśń przyszłości, ale nasza aktualna rzeczywistość. Idealne, interaktywne środowisko pracy zapewnią rozwiązania wideokonferencyjne marki Grandstream. czytaj więcej

News Kamera IP na zewnątrz

Budowa sprawnej sieci monitoringu na zewnątrz obiektu może być nie lada wyzwaniem. Warto zatem wiedzieć, czym należy się kierować, aby stworzyć sprawnie działający system, który jest w stanie skutecznie zabezpieczyć wszystkie newralgiczne punkty naszej posesji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej