Netia - Nie ma jak w sieci
Netia

Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

04.09.2018
Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek.

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsatpowiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Netii.

 

- Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując  jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży – dodał Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C w Netii.

 

W kampanii - wykorzystującej zupełnie nowy format reklamowy – bohater marki, sympatyczny pajączek, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej z dostępem do internetu o prędkości do 900 Mb/s oraz o usługach telewizyjnych m.in. z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA.

 

Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez Scholz&Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum.  

 

Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VOD oraz różnego typu serwisy internetowe, potrwa do początku października br.

 

W nowej promocji Netii, wspieranej szeroko zakrojoną kampanią reklamową 360 stopni, pakiet Polsat Sport Premium dostępny jest w cenie usługi telewizyjnej. Na przykład pakiet: Internet 150 Mb/s z Telewizją z 91 kanałami (46 HD) – w tym pakiet Polsat Sport Premium – dostępny jest do końca roku bez opłat abonamentowych, a po okresie bezpłatnym kosztuje 80 zł miesięcznie (z rabatem smartDOM 70 zł). Oferta dostępna jest w blisko 300  w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz salonach własnych Netii,.

News Jaki smartfon POCO wybrać?

POCO to marka smartfonów od Xiaomi. Producent tych urządzeń stopniowo rozszerza dostępność modeli, dlatego możemy cieszyć się możliwością coraz większego wyboru odpowiedniego dla naszych potrzeb modelu. Przypomnijmy, że zgodnie z informacjami przedstawianymi przez producenta tych smartfonów, marca POCO to urządzenia z wyższej półki, często z zawansowanymi rozwiązaniami, ale w rozsądnej cenie. Poniżej przedstawiamy cztery modele:
- POCO X3 Pro,
- POCO F3,
- POCO M3 Pro 5G,
- POCO M3.

Zobacz, który smartfon jest dla Ciebie. czytaj więcej

News Internet symetryczny – dlaczego warto go mieć w swojej firmie?

Internet stanowi dziś podstawę funkcjonowania nie tylko przedsiębiorstw, ale także gospodarstw domowych. Nie każdy jednak wie, że internet internetowi nierówny. Warto dowiedzieć się, jakie są rodzaje internetu i który z nich zapewnia komfortowe poruszanie się w sieci oraz przesyłanie danych i plików. Usprawni to pracę oraz wszelkie inne podejmowane za pomocą sieci działania. czytaj więcej

News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej