Dzięki TK Telekom w pociągach Polregio zapłacimy kartą
Netia

Dzięki TK Telekom w pociągach Polregio zapłacimy kartą

27.03.2018
Konsorcjum firm TK Telekom z Grupy Netia i S&T Services, dostarczy Przewozom Regionalnym (Polregio) niemal 2 tys. mobilnych terminali płatniczych wraz z ich serwisem przez 3 lata. Dzięki temu w pociągach Polregio będzie można wygodnie zapłacić za bilet kartą u obsługi pociągu.

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

- Razem z naszym partnerem, spółką S&T Service, przygotowaliśmy dla Przewozów Regionalnych najlepszy produkt, jaki obecnie jest dostępny na rynku – mówi Bogusław Kowalski, Prezes TK Telekom. – Wdrożenie nastąpi już za sześć miesięcy, dzięki czemu jeszcze w tym roku pasażerowie Przewozów Regionalnych będą mogli wygodnie zapłacić kartą za przejazd - dodaje.

Wybór konsorcjum TK Telekom i S&T Service odbył się na zasadzie przetargu. Wartość kontraktu to ponad 15 mln zł.

Zwycięskie konsorcjum dostarczy dokładnie po 1780 sztuk terminali i drukarek, 1980 akumulatorów zapasowych i ładowarek sieciowych, stacje dokujące i karty pamięci oraz 20 urządzeń do bezprzewodowej transmisji obrazu, a także szereg drobnych akcesoriów, jak rysiki, smycze, folie ochronne i futerały.

Nowoczesne terminale z systemem Android, będą posiadały też możliwość odczytu kodów kreskowych, QR kodów i kart elektronicznych, a dzięki zaawansowanej platformie sprzętowej będzie można testować integrację rozwiązań, takich jak dynamiczna informacja pasażerska, programy lojalnościowe, czy teczka konduktora.

- Systemy sprzedaży i kontroli biletów to jeden z istotnych dla TK Telekom obszarów, na którym chcemy mocniej zaistnieć, w ramach poszerzania zakresu działalności. Mam nadzieję, że nie jest to jedyna umowa o tym charakterze, którą zawrzemy w tym roku i latach kolejnych – podkreśla Bogusław Kowalski.

News Technologia Plasmacluster w oczyszczaczach powietrza - czy to bezpieczne?

Nowe technologie to zazwyczaj skuteczne rozwiązania, które sprawdzają się w wielu branżach. W dzisiejszym artykule skupimy się na problemie z zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. czytaj więcej

News Co może zyskać przedsiębierstwo dzięki Cloud Native?

Rozwiązania chmurowe szybko zyskują na popularności, co wynika przede wszystkim z ich zalet. Dotyczy to również strategii Cloud Native, która zakłada błyskawiczne wprowadzanie nowych rozwiązań na rynek. Czym dokładnie jest Cloud Native? Jakie korzyści przynosi firmie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej

News Czym jest CRM i kiedy się przydaje?

Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!

1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej