Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska
Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska
Huawei

Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska

15.05.2017
Huawei sprawdził, w jakich okolicznościach i w jaki sposób Polacy korzystają z tabletów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research, tablet to świetny pomysł na zapewnienie rozrywki całej rodzinie. Wśród nowych urządzeń Huawei każdy znajdzie coś dla siebie. Od stylowego i idealnego do odtwarzania multimediów modelu MediaPad M3 lite do przystosowanych dla rodziny tabletów z linii T3.

Okazuje się, że Polacy chętnie sięgają po tablet – według badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei Polska, prawie 70% osób posiadających to urządzenie, korzysta z niego co najmniej kilka razy w tygodniu[1]. 44% użytkowników umila sobie w ten sposób wolny czas, 40% sięga po tablet, gdy chce się zrelaksować, a 39% sprawdza za jego pomocą bieżące wiadomości ze świata.

Wygoda we własnym domu

W idealnym świecie, wszystko, czego potrzebujemy, powinno być na wyciągnięcie ręki. Szybki i wygodny dostęp do najświeższych wiadomości, ulubionych przepisów czy poczty e-mail, ułatwia wypełnianie codziennych obowiązków. Okazuje się, że wiele z nas sięga po tablet właśnie w domowym zaciszu – aż 76%.

Niemal 70% badanych za pomocą tabletu przegląda portale społecznościowe, a 40% osób używa go do gier lub oglądania filmów. Najnowsze tablety Huawei są projektowane z myślą o dostarczeniu jak najlepszych wrażeń z odtwarzanych multimediów. Huawei MediaPad M3 Lite został wyposażony w aż cztery głośniki stereo, powstałe we współpracy z legendą w zakresie dźwięku – firmą Harman Cardon. Co ważne, trzymanie tabletu poziomo lub pionowo nie ma znaczenia – M3 lite automatycznie wykryje i dostosuje brzmienie głośników. 

Zero nudy w podróży

Ponad 50% użytkowników tabletów aktywnie korzysta z nich także podczas podróży. Uczestnicy badania  deklarowali, że wykorzystują wtedy tablet do słuchania muzyki (37%), oglądania video (35%), a także do czytania książek (34%). Najnowsze tablety Huawei z serii M3 lite i T3 są wyposażone w technologię ClariVu, która, poprzez redukcję niebieskiego światła, zapewni komfort oczom. Tablet to także dostęp do nawigacji i map, z których korzysta ponad 40% użytkowników tych urządzeń.  Nic dziwnego, że tablety sprawdzają się w podróży. MediaPad M3 lite został wyposażony w baterię o pojemności 6660mAh, która pozwoli nawet na 8 godzin oglądania multimediów.

Nie tylko użyteczność, ale także wygląd tabletu ma znaczenie. Huawei MediaPad M3 lite  wyróżnia się minimalistycznym designem. Wykonany został z aluminium, a jego krawędzie są elegancko zaokrąglone. Tablet jest niezwykle cienki i lekki. Jego grubość to zaledwie 7.1mm, a waga wynosi 460g, czyli mniej więcej tyle, ile kubek kawy. 

Centrum rodzinnej rozrywki

Jak wynika z badań, co piąty Polak uważa tablet za doskonałe narzędzie, aby zająć czas i uwagę dziecka. Nowe tablety Huawei z serii MediaPad T3 wyposażone są w specjalny „Kącik dla dziecka”, w których znajdują się tylko aplikacje, dodane przez rodziców. Uniemożliwia to dostęp najmłodszych do nieodpowiednich treści. Interaktywna gra, ulubiona kreskówka czy film edukacyjny zajmą dziecko na długo, np. w poczekalni lub podczas długiej i nużącej podróży.

Kiedy dzieci pójdą już spać, czas na relaks dla rodziców. Dla wielu osób tablet jest bowiem nieodłącznym kompanem spędzania wieczoru. Ekran tabletu M3 lite, o rozmiarze 10 cali i rozdzielczości 1920x1200px, pozwala na ustawienie aż 4096 poziomów jasności ekranu. Opcja ta przyda się szczególnie miłośnikom czytania interesujących lektur lub oglądania filmów w kompletnej ciemności. Czy można znaleźć lepsze urządzenie, które jest nowoczesnym centrum zarządzania rodziną?

Huawei MediaPad M3 lite 10’ jest dostępny w najlepszych salonach sprzedaży w cenie 1399zł (wersja WiFi) i 1599zł (wersja LTE) w kolorze szarym.

Tablety z rodziny MediaPad T3 są dostępne w najlepszych salonach sprzedaży w cenach:

  • Huawei MediaPad T3 7’: 449zł w kolorze srebrnym i szarym
  • Huawei MediaPad T3 8’: 749zł w kolorze szarym 
  • Huawei MediaPad T3 10’: 899zł w kolorze szarym 
 

[1] Badanie SW Research wykonane na zlecenie Huawei Polska w dniach 19-20.04 2017 na grupie 517 osób w wieku 15-45 lat

Huawei Mediatel SA razem ze spółką zależną HAWE Telekom podpisały list intencyjny z HUAWEI Polska

Mediatel SA (Grupa Kapitałowa HAWE) razem ze spółką zależną HAWE Telekom podpisały list intencyjny z HUAWEI Polska dotyczący współpracy w zakresie wsparcia technologicznego, handlowego oraz finansowego. Strony porozumienia zakładają podpisanie szczegółowej umowy do końca maja br. W opinii przedstawicieli firm podjęte działania będą podstawą wzrostu przychodów zarówno Grupy Kapitałowej HAWE, jak i Huawei Polska. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite zadebiutował na polskim rynku

Na polskim rynku zadebiutował Huawei P10 lite - smartfon, dzięki któremu każda fotografia będzie wyglądała znakomicie! Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi swiatło kolorami. Tradycyjnie nie zabrakło funkcji, które kochają wszyscy aktywni użytkownicy - czytnika linii papilarnych i dual SIM.
czytaj więcej

Huawei Założyciel Huawei przedstawił Premierowi Nowej Zelandii program inwestycyjny na rzecz transformacji cyfrowej

Premier Nowej Zelandii – Rt Hon. Bill English oraz założyciel i prezes zarządu Huawei – Ren Zhengfei, podczas spotkania, dyskutowali o rozwoju infrastruktury informacyjno-komunikacyjnej oraz jej znaczeniu dla transformacji cyfrowej. Huawei przedstawił program inwestycyjny dla Nowej Zelandii w tym działania, które zamierza podjąć w ramach badań i rozwoju oraz inicjatyw w zakresie budowy infrastruktury chmurowej. Firma poinformowała także o planach otwarcia biura regionalnego w Wellington. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 – mobilne studio fotografii - polska premiera

Najnowszy produkt w serii P – HUAWEI P10 został oficjalnie zaprezentowany w Polsce. Zarówno główny, jak i przedni aparat w smartfonie, powstał we współpracy z Leica. Nowością jest tryb portretowy z inteligentnym algorytmem rozpoznawania cech twarzy. Sercem P10 jest procesor Kirin 960 i bateria 3200mAh. Kampania reklamowa najnowszego flagowca Huawei pod nazwą „Perfekcyjny portret” rusza 1 kwietnia, bierze w niej udział ambasador marki - Robert Lewandowski. czytaj więcej

Huawei Marzena Śliz Dyrektorem Public Affairs w HUAWEI Polska

HUAWEI Polska powiększył swój zespół. Od 15 marca br. do polskiego oddziału firmy dołączyła Marzena Śliz, obejmując stanowisko Dyrektora Public Affairs. Nowa Dyrektor w Huawei będzie odpowiedzialna za wdrażanie strategii oraz komunikacji korporacyjnej na rynku ICT w Polsce, a także utrzymywanie relacji z instytucjami i organizacjami odpowiedzialnymi za ten obszar. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 w przedsprzedaży z zestawem prezentów

Dobra wiadomość dla tych, którzy nie mogą się doczekać najnowszego Huawei P10 z rewolucyjnymi funkcjami fotograficznymi. Tegoroczny flagowiec Huawei jest już dostępny w przedsprzedaży razem z zestawem prezentów. Decydując się na zamówienie Huawei P10 przed oficjalną polską premierą można otrzymać powerbank o pojemności 10000mAh, szybką ładowarkę samochodową Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei HUAWEI na Smart City Forum: Inteligentny system zarządzania oświetleniem fundamentem pod budowę Smart City

Transformacja technologiczna dokonująca się w oparciu o ideę Smart City dotyka wszystkich kluczowych obszarów środowiska miejskiego. HUAWEI podczas V edycji Smart City Forum zaprezentował perspektywy rozwoju polskich miast z wykorzystaniem nowych technologii oraz ich rolę w budowaniu przyjaznego, bardziej komfortowego oraz bezpieczniejszego ekosystemu do życia i pracy. czytaj więcej

Huawei HUAWEI w ramach projektu X Labs ogłasza kluczowe obszary badań na rzecz innowacyjnych rozwiązań mobilnych

Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress HUAWEI zorganizował pierwszą doroczną konferencję w ramach projektu X Labs. Zebranym gościom przedstawiono między innymi kierunki badań na rzecz innowacyjnych rozwiązań mobilnych. Wśród nich znalazły się drony i pojazdy podłączone do Internetu, wirtualna rzeczywistość w chmurze oraz bezprzewodowe rozwiązania dla robotyki. czytaj więcej

Huawei China Mobile, HUAWEI, Deutsche Telekom i Volkswagen przedstawiają wizję usługi 5G we wspólnym raporcie

Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress, firmy China Mobile, HUAWEI, Deutsche Telekom i Volkswagen przedstawiły wspólną wizję rozwoju sieci 5G. Standard usług mobilnych nowej generacji działających w oparciu o technologię network slicing zaprezentowano w raporcie „5G Service-Guaranteed Network Slicing White Paper”. Ponadto jego autorzy dzielą się także spostrzeżeniami na temat rozwoju rozwiązań chmurowych w erze 5G. czytaj więcej

Huawei Wystawa HUAWEI z rozwiązaniami dla Inteligentnego Miasta na Smart City Forum w Warszawie

Dynamiczny rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) zmienia nasz sposób życia. Wykorzystując bowiem ich potencjał można skutecznie poprawić funkcjonalność naszego otoczenia. A szybka, otwarta wymiana informacji staje się kluczem do budowania lepszych miast. W ramach promocji tej idei firma HUAWEI w dniach 8 - 9 marca – podczas V edycji Smart City Forum w Warszawie – będzie prezentowała w formie otwartej dla wszystkich wystawy rozwiązania, które pomagają efektywnie tworzyć komfortowe i nowoczesne środowisko miejskie. czytaj więcej