Huawei zainwestuje 500 milionów dolarów
Huawei

HUAWEI CONNECT 2017: nowe strategie, 500 mln dolarów na inwestycje i globalne zaufanie

28.09.2017
Podczas Huawei Connect 2017 w Szanghaju Huawei ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat zainwestuje 500 milionów dolarów, aby pomóc swoim klientom w procesie cyfrowej transformacji. Firma zaprezentowała także najnowsze strategie i rozwiązania, które mają ułatwić przedsiębiorstwom ich integrację z cloud computing.

Nowe strategie

Wiele organizacji coraz bardziej skoncentrowanych jest na cyfrowej transformacji jako aspekcie konkurencyjnej przewagi, a przy tym znajduje się w punkcie przełomowym tego przejścia. Ich wyzwaniem jest więc opracowanie nowych modeli biznesowych. W związku z tym potrzebne jest stworzenie platformy łączącej dotychczasową wiedzę w tym obszarze, zbiory danych i rozwiązania technologiczne. Umożliwiłaby ona zwiększenie wymiany tych informacji z partnerami, co przełożyło się na opracowywanie nowoczesnych aplikacji wspierających firmy w procesie cyfrowej transformacji.

Stąd, zaprezentowana przez Huawei podczas HUAWEI CONNECT 2017 strategia "Platform + Connection + Ecosystem", dzięki której firma chce pomagać klientom szybciej się rozwijać i wdrażać nowoczesne aplikacje biznesowe. Ma ona zapewnić im otwarty i korzystny dla obu stron ekosystem oraz platformę umożliwiającą elastyczną łączność do wymiany doświadczeń.

Podczas konferencji Huawei przedstawił także – "Connection + Cloud" – strategię digitalizacji i rozwiązań sieciowych, które umożliwiają inteligentne połączenie wszystkich urządzeń. Strategia ta ma pomóc przedsiębiorstwom przyśpieszyć ich przekształcanie w chmurze, zapewniając bardziej rozbudowane i inteligentne połączenia sieciowe, we wszystkich scenariuszach takich jak dostęp WAN, centrum danych i połączenia międzysieciowe.

500 mln dolarów na inwestycje

Huawei, aby dodatkowo jeszcze wspomóc klientów w procesie cyfrowej transformacji, zainwestuje w ciągu najbliższych pięciu lat ponad 500 milionów dolarów na opracowanie wszechstronnych i zintegrowanych funkcji weryfikacyjnych dla swoich usług biznesowych. W Chinach firma założyła już laboratorium projektowe zajmujące się odzyskiwaniem danych, na przykład po awarii. Ponadto, Huawei Enterprise Service utworzył także globalne centrum serwisowe w Chinach, Rumunii i Meksyku oraz dwanaście regionalnych i lokalnych centrów pomocy technicznej na całym świecie. Do ich zadań należy udostępnianie usługi 24/7 dla ponad 170 krajów, w tym pomoc techniczną, zdalną obsługę sieci i dystrybucję oraz wsparcie marketingowe i kanałowe. Warto podkreślić, że z usług w chmurze firmy Huawei korzysta już ponad 18 000 klientów.

Laboratoria i centra pozwalają firmie również na testowanie rozwiązań serwisowych i nowych technologii oraz zapewniają wspólne miejsce na rozwój innowacji i weryfikację usług z partnerami.

Plany rozwojowe

Podczas spotkania w Szanghaju Huawei ogłosił także, że zwiększy swoje portfolio produktów o hybrydowe (FusionBridge) oraz publiczne (FusionCloud Stack) rozwiązania w chmurze, a także nowoczesną platformę sprzętową dla chmury. Ponadto, wdrożona zostanie nowa architektura sieci umożliwiająca inteligentną łączność.

Huawei poinformowało również o wdrożeniu rozwiązania SD-WAN nowej generacji oraz szeregu uniwersalnych bram komputerowych, zapewniających połączenia między oddziałami, centrami danych i chmurą. Rozwiązanie zapewnia doskonałe połączenie w sieci WAN poprzez inteligentny wybór ścieżki w sieci, inteligentne przyspieszenie i oparte na chmurze operacje i konserwacja (O&M). Wykorzystuje przy tym technologie optymalizacji transmisji plików i danych, które umożliwiają przyspieszenie kluczowych funkcji. Dzięki temu Huawei daje swoim klientom możliwość selekcji ścieżki w zależności od wymagań danej aplikacji.

Innowacje Huawei są zawsze oparte na dokładnej analizie wymagań klientów i wyzwań, przed którymi stają. Dlatego też nasz SD-WAN nowe generacji, umożliwiający tworzenie połączeń na żądanie, skutecznie wspomaga przedsiębiorstwa w ich rozwoju w chmurze – powiedział Kevin Hu, prezes Huawei Switch i Enterprise Gateway Product Line.

Globalne zaufanie

– Huawei współpracuje z klientami i partnerami w celu opracowania zróżnicowanych i wiodących rozwiązań oraz tworzenia otwartej, elastycznej i bezpiecznej platformy dla przedsiębiorstw – mówi Diana Yuan, prezes marketingu i sprzedaży Huawei Enterprise Business Group. – Jako firma zorientowana na innowację, Huawei przyspiesza wdrażanie swojej własnej strategii digitalizacji. Możliwości firmy stale rosną, przez co jeszcze skuteczniej pomagamy klientom osiągać sukces biznesowy i uzyskać przewagę nad konkurencją. Co ważne, obecnie 197 firm z listy Fortune Global 500 oraz 45 spośród 100 największych firm, wybrało Huawei, jako swojego partnera do transformacji cyfrowej. To świadczy o sile naszych rozwiązań – podkreśla Diana Yuan.

Nieustannie zwiększa się liczba wiodących firm na całym świecie, które wybierają Huawei jako swojego partnera w transformacji cyfrowej. Nowatorskie produkty firmy zwiększyły do tej pory wydajność ponad 1000 przedsiębiorstw produkcyjnych. Rozwiązania BigData dla sektora finansowego, oparte na otwartej architekturze, przyspieszyły z kolei wdrażanie innowacji biznesowych w ponad 300 takich instytucjach. Ponadto, oferta Huawei dla branży energetycznej pozwoliła zoptymalizować procesy dystrybucji energii w 170 przedsiębiorstwach zajmujących się tym. Natomiast, rozwiązania Internetu Rzeczy zaoszczędziły koszty operacyjne w ponad 100 firmach logistycznych.

HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju to najważniejsze wydarzenie organizowane przez firmę dla uczestników globalnego rynku ICT. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania było „Grow with the Cloud”. W jego ramach firma poruszała zagadnienia związane z możliwościami przyspieszenia cyfrowej transformacji w ramach otwartego ekosystemu, przy współpracy z wieloma partnerami.

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcej

Huawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei

Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5

Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech

Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej

Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC

– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: pierwsza kamera AI i inne nowości od Huawei

Podczas rozpoczynających się targów CEBIT 2018 Huawei zaprezentował najnowsze rozwiązania tworzące inteligentne połączenia, które przyspieszają transformację technologiczną przedsiębiorstw. Wśród nich znalazła się kamera z funkcją AI, ulepszona platforma OceanConnect IoT, zmodernizowane rozwiązanie eLTE-IoT oraz nowość – eLTE-DSA. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i Groupe PSA zaprezentowały pierwszy pojazd z platformą modułową Connected Vehicle

Huawei oraz Groupe PSA zaprezentowały model DS7 – pierwszy pojazd wykorzystujący platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP). czytaj więcej

News Huawei: Pierwszy telefon dla dziecka – jak wybrać?

Bez względu na to, czy chcemy kupić dziecku telefon jako gadżet, pomoc naukową czy po prostu potrzebujemy być z nim w stałym kontakcie – zawsze pojawia się pytanie, który model jest odpowiedni. Niezależnie od wieku dziecka, głównym kryterium wyboru powinna być pojemna bateria, solidne wykonanie, nowoczesne funkcje i najważniejsze – atrakcyjna cena. Wybierając prezent z okazji Dnia Dziecka, warto przyjrzeć się bliżej telefonom Huawei z serii Y 2018, które pojawiły się właśnie w sprzedaży. czytaj więcej

Huawei Huawei w Polsce z najlepszym wynikiem w historii

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce. czytaj więcej

Huawei Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej

LG Huawei prezentuje nową serię Y 2018 - smartfonów oferujących doskonałą wydajność, nowoczesne funkcje i design w świetnej cenie

Huawei wprowadza na polski rynek nowe smartfony: Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Telefony zostały opracowane z myślą o klientach, którzy poszukują szybko działającego, doskonale wyglądającego urządzenia, dostępnego w atrakcyjnej cenie. Wszystkie modele serii Y 2018 wyposażone są w ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9, pojemną baterię 3000 mAh oraz działają pod kontrolą systemu Android Oreo. Oferują też funkcje zarezerwowane do tej pory jedynie dla flagowych, najdroższych telefonów. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei China Unicom i Huawei podpisali umowę w sprawie warstwowania sieci 5G

China Unicom i Huawei podpisali umowę dotyczącą warstwowania sieci 5G (network slicing). czytaj więcej

Huawei Huawei zdobywa dwie nagrody na IMS World Forum

Podczas tegorocznej edycji IMS World Forum, Huawei otrzymał dwie nagrody – za najlepsze rozwiązania IMS oraz najlepszą strategię rozwoju komunikacji 5G w czasie rzeczywistym. czytaj więcej

Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20

W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcej

Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni

Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata

Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażone
w czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej