Wiadomości firmowe

Huawei uruchamia usługę opartą na blockchain

28.12.2018
Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS).

Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS). Jest ona dostępna na międzynarodowej platformie HUAWEI CLOUD, dzięki czemu globalne przedsiębiorstwa i deweloperzy mogą szybko i przy minimalnych kosztach tworzyć, wdrażać i zarządzać aplikacjami opartymi na technologii blockchain.

 

Technologia blockchain jest zdecentralizowana, odporna na manipulacje i identyfikowalność, a także buduje zaufanie pomiędzy uczestnikami transakcji. Firmy z różnych branż badają obecnie jej zastosowanie, przy czym samo wdrożenie blockchain w chmurze nie jest łatwym zadaniem. Programiści muszą bowiem mieć dogłębną wiedzę na temat technologii, a sam proces jest również czasochłonny.

 

Już w 2016 roku Huawei dołączył do Hyperledger, najbardziej wpływowego projektu open source w dziedzinie blockchain, prowadzonego przez Fundację Linux. Ze względu na ciągły techniczny i kodowy wkład w dwa podprojekty, Fabric i STL, firma została uznany za kluczowego opiekuna Hyperledgera.

 

Usługa BCS w chmurze wykorzystuje zalety najnowszych innowacji Huawei. Jest łatwa w użyciu, wydajna i uniwersalna. Może być wykorzystywana m.in. w implementacji danych, Internecie przedmiotów (IoT), a także uwierzytelnianiu tożsamości, zdalnej opiece zdrowotnej, Internecie pojazdów (IoV) oraz wielu innych dziedzinach. Oferuje ona także znaczną pomoc w tworzeniu ekosystemu technologicznego i cyfrowo przekształcających się gałęzi przemysłu.

 

HUAWEI CLOUD koncentruje się obecnie na rozwoju swojej platformy typu blockchain, oferując wsparcie techniczne dla przedsiębiorstw, które opracowują aplikacje i rozwiązania typu blockchain. Wśród zalet BSC już teraz można wymienić:

 

  • otwartość i łatwość użycia – wbudowana zgodność z Hyperledger Fabric 1.1 i Kubernetes, charakteryzująca się prostą konfiguracją, wdrożeniem w ciągu kilku minut oraz automatycznym systemem E2E O&M (eksploatacja i konserwacja),
  • elastyczność i wydajność – wiele efektywnych i inteligentnych algorytmów, elastyczne przełączanie, dynamiczne łączenie lub rezygnacja z wielozadaniowych węzłów i elementów składowych oraz fizyczne zarządzanie zasobami w oparciu o kontenery (technologia służąca płynnemu przejściu z jednego systemu na drugi),
  • efektywność kosztową – niższe koszty rozwoju i wdrożenia, wygoda pay-per-use, niższe koszty O&M dzięki ujednoliconemu zarządzaniu oraz automatycznemu skalowaniu i aktualizacji/zwrotów na żądanie,
  • zabezpieczenia i ochrona prywatności – pełne zarządzanie i izolacja użytkowników, kluczy i zezwoleń, wielopoziomowe szyfrowanie oraz zapewnienie prywatności, w pełni zademonstrowana infrastruktura bezpieczeństwa cybernetycznego.

 

Co ważne, korzystając z BCS, firma może stworzyć system blockchain idealnie dopasowany do własnej działalności w zaledwie 5 do 10 minut.

Wiadomości firmowe Huawei i Groupe PSA zaprezentowały pierwszy pojazd z platformą modułową Connected Vehicle

Huawei oraz Groupe PSA zaprezentowały model DS7 – pierwszy pojazd wykorzystujący platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP). czytaj więcej

News Huawei: Pierwszy telefon dla dziecka – jak wybrać?

Bez względu na to, czy chcemy kupić dziecku telefon jako gadżet, pomoc naukową czy po prostu potrzebujemy być z nim w stałym kontakcie – zawsze pojawia się pytanie, który model jest odpowiedni. Niezależnie od wieku dziecka, głównym kryterium wyboru powinna być pojemna bateria, solidne wykonanie, nowoczesne funkcje i najważniejsze – atrakcyjna cena. Wybierając prezent z okazji Dnia Dziecka, warto przyjrzeć się bliżej telefonom Huawei z serii Y 2018, które pojawiły się właśnie w sprzedaży. czytaj więcej

Huawei Huawei w Polsce z najlepszym wynikiem w historii

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce. czytaj więcej

Huawei Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej

LG Huawei prezentuje nową serię Y 2018 - smartfonów oferujących doskonałą wydajność, nowoczesne funkcje i design w świetnej cenie

Huawei wprowadza na polski rynek nowe smartfony: Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Telefony zostały opracowane z myślą o klientach, którzy poszukują szybko działającego, doskonale wyglądającego urządzenia, dostępnego w atrakcyjnej cenie. Wszystkie modele serii Y 2018 wyposażone są w ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9, pojemną baterię 3000 mAh oraz działają pod kontrolą systemu Android Oreo. Oferują też funkcje zarezerwowane do tej pory jedynie dla flagowych, najdroższych telefonów. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei China Unicom i Huawei podpisali umowę w sprawie warstwowania sieci 5G

China Unicom i Huawei podpisali umowę dotyczącą warstwowania sieci 5G (network slicing). czytaj więcej

Huawei Huawei zdobywa dwie nagrody na IMS World Forum

Podczas tegorocznej edycji IMS World Forum, Huawei otrzymał dwie nagrody – za najlepsze rozwiązania IMS oraz najlepszą strategię rozwoju komunikacji 5G w czasie rzeczywistym. czytaj więcej

Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20

W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i Groupe PSA zaprezentowały pierwszy pojazd z platformą modułową Connected Vehicle

Huawei oraz Groupe PSA zaprezentowały model DS7 – pierwszy pojazd wykorzystujący platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP). czytaj więcej

News Huawei: Pierwszy telefon dla dziecka – jak wybrać?

Bez względu na to, czy chcemy kupić dziecku telefon jako gadżet, pomoc naukową czy po prostu potrzebujemy być z nim w stałym kontakcie – zawsze pojawia się pytanie, który model jest odpowiedni. Niezależnie od wieku dziecka, głównym kryterium wyboru powinna być pojemna bateria, solidne wykonanie, nowoczesne funkcje i najważniejsze – atrakcyjna cena. Wybierając prezent z okazji Dnia Dziecka, warto przyjrzeć się bliżej telefonom Huawei z serii Y 2018, które pojawiły się właśnie w sprzedaży. czytaj więcej

Huawei Huawei w Polsce z najlepszym wynikiem w historii

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce. czytaj więcej

Huawei Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej

LG Huawei prezentuje nową serię Y 2018 - smartfonów oferujących doskonałą wydajność, nowoczesne funkcje i design w świetnej cenie

Huawei wprowadza na polski rynek nowe smartfony: Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Telefony zostały opracowane z myślą o klientach, którzy poszukują szybko działającego, doskonale wyglądającego urządzenia, dostępnego w atrakcyjnej cenie. Wszystkie modele serii Y 2018 wyposażone są w ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9, pojemną baterię 3000 mAh oraz działają pod kontrolą systemu Android Oreo. Oferują też funkcje zarezerwowane do tej pory jedynie dla flagowych, najdroższych telefonów. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei China Unicom i Huawei podpisali umowę w sprawie warstwowania sieci 5G

China Unicom i Huawei podpisali umowę dotyczącą warstwowania sieci 5G (network slicing). czytaj więcej

Huawei Huawei zdobywa dwie nagrody na IMS World Forum

Podczas tegorocznej edycji IMS World Forum, Huawei otrzymał dwie nagrody – za najlepsze rozwiązania IMS oraz najlepszą strategię rozwoju komunikacji 5G w czasie rzeczywistym. czytaj więcej

Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20

W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcej

Huawei Huawei uruchomia hotspoty Wi-Fi na terenie całych Włoch

Włoska firma Fastweb wraz z Huawei zbuduje miejskie punkty dostępu do sieci Wi-Fi. Rozwiązanie CloudCampus ma zostać użyte do wdrożenia sieci Wi-Fi na terenie całych Włoch i w efekcie do poprawy komfortu korzystania z Internetu. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%. czytaj więcej

Huawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej