Outsourcing druku - 2 przypadki, w których może się przydać
News

Outsourcing druku - 2 przypadki, w których może się przydać

29.10.2019
Powierzanie określonych zadań firmom zewnętrznym stanowi obecnie bardzo rozpowszechnioną praktykę. Nie ulega wątpliwości, że może to być bardzo wygodny sposób na załatwienie określonych spraw. Ciekawym rozwiązaniem może być chociażby outsourcing druku. Znaczenie mają tutaj, między innymi, okoliczności towarzyszące danemu przypadkowi.

1. Outsourcing druku a specyfika działalności przedsiębiorstwa
2. Outsourcing druku a kwestie sprzętowe

Outsourcing druku a specyfika działalności przedsiębiorstwa

Może zdarzyć się tak, że wśród działań wykonywanych w danej firmie, bardzo istotne miejsce zajmować będzie drukowanie. Ten proces przybierać może rozmaite formy, niemniej jednak z pewnością może być on ważnym punktem w strategii, czy też ogólnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. W tego rodzaju sytuacjach outsourcing druku może się bardzo przydać. W ten sposób osoby prowadzące swoją działalność gospodarczą o wspomnianej już wcześniej specyfice mogą skorzystać ze wsparcia profesjonalistów w tym zakresie. Niejednokrotnie pozwala to na oszczędności o charakterze czasowym. Wiadome jest przecież, że w przedsiębiorstwie jest mnóstwo spraw, o które należy się odpowiednio zatroszczyć. Jeśli powierzamy określone zadania specjalistom, możemy swój czas przeznaczyć na inne działania takie jak chociażby rozwój strategii, czy też wdrażanie kolejnych projektów. Warto wziąć to pod uwagę przy rozważaniach dotyczących wprowadzenia do swojej firmy usług związanych z outsourcingiem druku.

Outsourcing druku a kwestie sprzętowe

Niejednokrotnie może mieć także miejsce sytuacja, w której do wykonywania określonych działań związanych z drukiem w firmie, potrzebować będziemy dużej ilości sprzętu. Czasem zapotrzebowanie może być zróżnicowane pod względem modeli maszyn, a niekiedy chodzi po prostu o wiele podobnego rodzaju urządzeń. Niemniej jednak outsourcing druku może się nieraz okazać tutaj bardzo ciekawą opcją. Powierzając obowiązki związane z drukowaniem podmiotom zewnętrznym, możemy bowiem czasem uniknąć konieczności zakupu wspomnianego sprzętu. To z kolei ma spore znaczenie z perspektywy sytuacji finansowej firmy. Również w przypadku przedsięwzięć biznesowych, które są dopiero na początku swojej drogi rozwoju, może być to bardzo interesująca propozycja. Jeśli chodzi o outsourcing druku, istnieją w tym obszarze spore możliwości. Przykładem podmiotu, który działa w tej branży, jest Komputronik Biznes. Pamiętać jednak należy o przeprowadzeniu dokładnej kalkulacji finansowej we wspomnianym obszarze.

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Technologia NFC zamiast klucza? Sposób na łatwe i bezpieczne otwieranie drzwi domu lub auta

Znasz technologię NFC, ale kojarzysz ją głównie z zakupami, wygodnymi płatnościami czy przesyłaniem plików? Czytniki NFC potrafią znacznie więcej! Dowiedz się, jak mogą pomóc Ci zadbać o bezpieczny dom i… nareszcie pozbyć się ciężkich kluczy z kieszeni lub torebki. czytaj więcej

News Impreza firmowa - 4 proste kroki do zorganizowania wyjątkowego wydarzenia

Imprezy firmowe – aż 47% pracowników wskazuje, że popularność tego rodzaju eventów w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła. W polskich firmach najczęściej organizowane są 2-3 wydarzenia rocznie, a przeciętny budżet na osobę wynosi 235 zł. A w jaki sposób przygotować imprezę firmową? I o czym warto pamiętać? czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej