Archiwalne

Zmiany taryf internetowych Sferii

01.02.2008


 
Od 1 lutego 2008 roku Sferia upraszcza cennik internetowy i wprowadza dwie nowe taryfy: tranSFER mega oraz tranSFER giga. Dodatkowo zostają zmienione podziały w strefach transferowych i system zarządzania prędkością ze względu na porę.

W godzinach od 9.00 rano do 1.00 w nocy, użytkownicy nowych taryf będą mogli korzystać z prędkości do 3,1 Mb/s w Strefie 1 ( WWW, e-mail, transmisje strumieniowe) oraz do 16 kb/s w Strefie 2 (P2P oraz FTP). W godzinach od 1.00 w nocy do 9.00 rano prędkość w Strefie pierwszej nie ulega zmianie, lecz w drugiej znacznie przyspieszy, nawet do 256 kb/s. 

Nowe opłaty abonamentowe kształtują się następująco (brutto):

Czas trwania Umowy / Taryfa tranSFER mega tranSFER giga
Czas nieokreślony 101 zł 121 zł
12 miesięcy 81 zł 101 zł
24 miesięcy 61 zł 81 zł

W lutym 2008 będzie obowiązywać promocja na opłaty abonamentowe. W zależności od taryfy na jeden lub dwa pełne okresy rozliczeniowe w umowie na 24 miesiące opłata wyniesie 1 zł brutto. Koszt aktywacji wyniesie również 1 zł brutto. Dodatkowo suma przetransferowanych danych będzie rozliczana w okresie 30 dniowym. 

- Obserwując nowe taryfy Sferii dostrzegam konsekwencję z jaką operator ten realizuje plan oparty na rozumieniu tej prostej zasady. Każdy z nas jest w istocie użytkownikiem aplikacji pracujących w Strefie 1 takich jak www, poczta, streaming, gdzie prędkość bywa kluczowa dla jakości serwisu. Oddzielenie ruchu aplikacji p2p kwalifikowanych jako Strefa 2 uwalnia zasoby sieciowe dla aplikacji interaktywnych. Dzięki temu użytkownik sieci Sferia otrzymuje więcej pasma wtedy kiedy aplikacja, której używa, tego wymaga. Powstaje wtedy subiektywne wrażenie u abonenta - "sieć działa szybciej". - mówi Marcin Wawrzyński, niezależny ekspert firmy CISCO.

Regulamin Internet
Cennik dostępu do Internetu

źródło: Sferia

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej