Archiwalne

Złote Orły dla agencji Brain tworzącej dla PLAY

07.12.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Aż cztery nominacje do nagrody świata reklamy - „Złotych Orłów” – otrzymała agencja Brain za swoje prace dla PLAY.

Wśród nich jest również prestiżowa nominacja za projekt logotypu.

Nominowane prace to:
- w kategorii reklama drukowana: „Tort” oraz „Kiss me baby”
- w kategorii reklama filmowa: „Nie żałuj marnej 9-tki”
- w kategorii design: projekt logotypu PLAY

Konkurs „Złote Orły” jest otwarty dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w tworzenie reklamy w Polsce. Zgłoszenia mogą przysyłać reklamodawcy; agencje reklamowe, designerskie i butiki kreatywne; domy mediowie i produkcyjne; studia filmowe, postprodukcyjne, dźwiękowe i fotograficzne; stacje telewizyjne i radiowe; reżyserzy, fotograficy, kompozytorzy, graficy i inni niezależni twórcy.

Gala i rozdanie Złotych Orłów nastąpi wieczorem 7 grudnia 2007 r. w Muzeum Plakatu w Wilanowie.

źródło: Play

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Play przedstawił wyniki finansowe i komercyjne za 2017 rok

Dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA dzięki stałemu wzrostowi bazy klientów abonamentowych oraz wzrostowi zagregowanego ARPU czytaj więcej