Sferia poinformowała o swoich wynikach finansowych oraz ilość abonentów w sieci za rok 2007.
Wyniki finansowe oraz liczba abonentów sieci Sferia
Dane za poszczególne lata | |||
2005 | 2006 | 2007 | |
Przychody (PLN) | 39604263,52 | 37083734,14 | 37733825,43 |
Liczba Użytkowników na koniec okresu | 41081 | 43664 | 67439 |
ZYSK / STRATA NETTO (PLN) | -31189057,28 | -23359228,02 | -65010760,46 |
Komentarz do osiągniętych wyników:
- Ubiegły rok był dla Sferii przełomowy. Wprowadziliśmy dwie nowe usługi. W marcu usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii EVDO, a w czerwcu usługi telefoniczne w wariancie nomadycznym (Nomadic). Te działania spowodowały wzrost bazy abonenckiej (netto) o 65%. Ponieważ ciężar pozyskania nowych abonentów przesunął się na drugą połowę roku to przyrost bazy abonenckiej nie miał wpływu na poziom przychodów wygenerowanych przez Spółkę. Tym bardziej, że większość pozyskanych abonentów była objęta promocją abonamentową (1 zł/6 miesięcy), a takie promocje powodują zmniejszenie średniego przychodu z abonenta w pierwszym okresie świadczenia usługi – komentuje Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.
źródło: Sferia
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej