Wydatki urzytkowników na telefonię mobilną spadają - Ericsson poleca rozwiązanie Dynamic Discount
Ericsson oferuje operatorom Dynamic Discount podnoszący zysk operatora uzyskiwany od pojedynczego użytkownika (tzw. ARPU). Dynamic Discount wzmacnia lojalność abonentów w stosunku do operatora. Jeżeli operatorzy telefonii mobilnej wdrożą to rozwiązanie w Polsce, abonenci otrzymają możliwość wykonywania tańszych połączeń.
Wprowadzenie rozwiązania Dynamic Discount przez operatora pozwoli abonentowi na sprawdzenie na wyświetlaczu swojego telefonu, jaki rabat na rozmowy przysługuje mu w danej chwili, w określonym miejscu. Podczas małego ruchu w sieci ceny poszczególnych połączeń mogą być niższe nawet o 99%.
Usługa Dynamic Discount jest dostępna dla wszystkich użytkowników, których należności naliczane są w czasie rzeczywistym. Uaktywnienie usługi następuje po wpisaniu odpowiedniego kodu. Rozwiązanie Dynamic Discount oznacza zupełnie nowy sposób wyceny usług telekomunikacyjnych, który motywuje użytkowników do nawiązywania połączeń w promocyjnych cenach. Operator, który zdecyduje się na wdrożenie Dynamic Discount w Polsce zyska istotną przewagę konkurencyjną.
Główny Urząd Statystyczny w opublikowanej właśnie „Informacji o Sytuacji Społeczno-Gospodarczej Kraju” dotyczącej I półrocza 2009 roku wskazuje na wzrost liczby abonentów telefonii mobilnej o 6,5 proc. w stosunku do zeszłego roku. Według analiz GUS 44,4 mln abonentów w Polsce posiada telefon komórkowy. Rosnącemu zainteresowaniu telefonią mobilną towarzyszy spadek liczby stacjonarnych łączy głównych o 5,8 proc. w porównaniu z 2008 rokiem.
Jednocześnie raport „Worldwide Mood of the World 2009 Factbook” opublikowany przez GfK Roper pokazuje, że 22 proc. Polaków dokonało znacznych cięć w swoich wydatkach związanych z telefonią komórkową. To drugi, zaraz po wydatkach na energię w gospodarstwie domowym koszt, którego zmniejszenie deklarują Polacy.
W 2008 roku Ericsson otrzymał wyróżnienie za usługę Dynamic Discount w kategorii najbardziej nowatorskie rozwiązanie w konkursie AfricaCom. Wprowadzenie rozwiązania Dynamic Discount w sieci afrykańskiego operatora MTN spowodowało zwiększenie przeciętnego dochodu uzyskiwanego od pojedynczego abonenta o 5 proc. w skali (ARPU).
źródło: Ericsson
News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach
W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcejNews Operatorzy sieciowi i ISO 27001 - jak standardy cyberbezpieczeństwa zmieniają branżę?
Branża operatorów sieciowych staje się coraz częściej celem zaawansowanych cyberataków, co wymusza systematyczne podejście do bezpieczeństwa informacji. Standard ISO 27001 zyskuje na znaczeniu jako narzędzie budowania kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Sprawdź, jak międzynarodowe standardy cyberbezpieczeństwa transformują działalność operatorów i dlaczego ich wdrożenie staje się koniecznością biznesową. czytaj więcejNews Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej