Archiwalne

Wniosek Fresh Ventures dotyczący znaku PLAY Fresh został oddalony

15.07.2009

Zobacz więcej na Play.pl.

Sąd Okręgowy w Warszawie XVI Wydział Gospodarczy postanowieniem z dnia 14 lipca 2009 r. oddalił wniosek o zabezpieczenie roszczeń Fresh Ventures (Polska) Sp. z o.o. przeciwko P4 Sp. z o.o., w którym wnioskodawca domagał się zakazania P4 posługiwania się logiem „Fresh”.

Sąd w uzasadnieniu postanowienia wskazał w szczególności na istotne różnice pomiędzy przedmiotowymi oznaczeniami, podkreślając przy tym, że Fresh Ventures posługuje się w obrocie gospodarczym logo w wielu rożnych kolorach, podczas gdy słowo „Fresh” w znaku towarowym PLAY Fresh występuje zawsze w kolorze jasnozielonym, miejscami cieniowanym.

Postanowienie Sądu Okręgowego jest nieprawomocne, Fresh Ventures przysługuje prawo złożenia zażalenia na postanowienie w ciągu 7 dni od jego doręczenia.

źródło: Play

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

News Kompleksowe rozwiązania IT dla wymagających branż - przykład sukcesu

Współczesny rynek technologiczny oferuje szerokie spektrum rozwiązań dla różnych sektorów gospodarki. Przykładem firmy, która skutecznie realizuje projekty dla wymagających klientów branżowych, jest https://dogtronic.io/ - software house specjalizujący się w tworzeniu zaawansowanych aplikacji dla sektorów wymagających najwyższej precyzji i niezawodności.

czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia rozwija ofertę i zapowiada kolejne nowości

Od momentu wprowadzenia konceptu marketu ubezpieczeniowego, Play Ubezpieczenia stale rozwija swój pomysł, który powstał z potrzeby zaspokojenia oczekiwań klientów. Szybko, w telefonie i niedrogo - to główne założenia, które przyświecały idei powstania marketu. Klienci Play Ubezpieczenia w ciągu 3 minut kupują dedykowaną polisę, dzięki której ubezpieczą się od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych. Dzięki temu oferta dostępna jest dla klientów indywidualnych Play, którzy cenią sobie poczucie bezpieczeństwa, mobilność i dopasowanie oferty do i ich indywidualny potrzeb. czytaj więcej