Archiwalne

UPC Polska wprowadza szybsze prędkości usług internetowych

18.09.2007

UPC Polska wprowadza do swojej oferty usługę taniego dostępu do Internetu "chello starter" oraz zwiększa szybkości dla dotychczasowych usług. Zwiększone prędkości usług internetowych UPC wchodzą w życie 19 września br.

Najważniejsze nowości w ofercie internetowej UPC Polska to:

  • po raz pierwszy w Polsce internet o prędkości pobierania danych 20 Mb/s (nowe chello ultra),
  • nowe, cztery razy szybsze chello easy o prędkości do 2 Mb/s, teraz również bez limitu danych,
  • nowe, dwa razy szybsze chello light o prędkości do 4 Mb/s,
  • wycofanie z oferty i aktywnej sprzedaży chello classic,
  • nowa usługa: chello starter.

chello starter jest idealną usługą dla użytkowników internetu, dla których niska cena jest ważniejsza od prędkości transferu. Miesięczny abonament wynosi jedynie 39 zł, prędkość pobierania danych 512 kb/s, a wysyłania danych 128 kb/s.

Nowa oferta internetowa UPC, obowiązująca od 19 września 2007r., przedstawia się następująco:

Usługa prędkość pobierania danych [kb/s] prędkość wysyłania danych [kb/s] limit pobierania danych [GB] cena - umowa na czas nieokreślony
chello starter 512 128 5 39 zł
chello easy 2048

384

brak 69 zł
chello light 4096 512 brak 89 zł
chello ultra 20480 2048 brak 249 zł

UPC Polska oferuje klientom nie tylko większe prędkości usługi internetowej chello, ale i coraz atrakcyjniejsze warunki zakupu wszystkich oferowanych usług. Cały czas trwa rewolucyjna na polskim rynku telekomunikacyjnym promocja UPC „Kup 3, płać za 2”. Dotychczas żaden operator telekomunikacyjny w Polsce nie zaoferował tego typu oferty, w której kupując trzy usługi, klient dostaje jedną z nich za darmo.

„Proponujemy klientom - w oparciu o ich oczekiwania - coraz lepszy dostęp do internetu i coraz lepsze warunki promocji. Obecnie, dzięki trwającej od dwóch tygodni promocji, w której klienci za zakup trzech naszych usług jedną otrzymują za darmo, instalujemy około półtora tysiąca usług dziennie” - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.

źródło: UPC