Archiwalne

UPC Biznes zapewnia niezawodność usług dla firm i wprowadza Gwarancję Świadczonych Usług (SLA) w segmencie Małych Firm

13.10.2014

UPC Biznes ponownie potwierdza wysoką jakość dostarczanych usług dla Małych Firm - od dziś ich niezawodność gwarantować będzie Service Level Agreement (SLA) , czyli Gwarancja Świadczonych Usług. Teraz każdy, kto zdecyduje się na SLA w UPC Biznes, nawet w przypadku braku usług, będzie miał gwarancję przywrócenia ich działania w czasie nie dłuższym niż 6 godzin. Dzięki temu przedsiębiorcy zyskają nie tylko bezpieczeństwo funkcjonowania usług telekomunikacyjnych, ale także kluczową w środowisku rosnącej konkurencji stabilność działania firmy.

Strategia produktowa UPC Biznes od lat koncentruje się na dostarczaniu przedsiębiorcom produktów wspierających ich działalność biznesową. Jako solidny i godny zaufania partner właścicieli firm z segmentu Małych Firm, UPC zapewnia przedsiębiorcom wysokiej jakości usługi, w tym unikalny Biznes Internet o prędkości pobierania do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Od dziś zaoferuje im także Gwarancję SLA - usługę, która zwiększa bezpieczeństwo firm ponieważ minimalizuje czas przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych.

”Żadna firma nie może pozwolić sobie na wielogodzinne funkcjonowanie bez Internetu, czy telefonu. Dlatego od dziś, każdemu przedsiębiorstwu, które zdecyduje się na Gwarancję SLA, zapewniamy najszybsze możliwe przywrócenie działania usług. Jesteśmy pewni ich jakości i parametrów, dlatego możemy złożyć takie zobowiązanie. Gwarancja SLA jest unikalną w segmencie Małych Firm usługą i cieszę się, że możemy być prekursorami w jej wprowadzaniu na rynek.” - powiedziała Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

Oferowana od dziś przez UPC Biznes - Gwarancja SLA - zapewnia usunięcie ewentualnych przerw w świadczeniu usług w 2 wariantach czasowych - 6 i 12 godzin.

Gwarancja satysfakcji
SLA nie jest pierwszym potwierdzeniem wysokiej jakości dostarczanych przez UPC Biznes usług. Dostawca od lat daje swoim klientom możliwość sprawdzenia produktów w codziennej pracy. Gwarantuje satysfakcję lub możliwość rozwiązania umowy w ciągu 60 dni, bez konieczności zwrotu przyznanych ulg. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów.

źródło: UPC