Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że cennik "Startowej promocji neostrady tp" podlegał zatwierdzeniu przez Prezesa UKE.
W dniu 28 sierpnia 2008 r. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów dokonał publikacji orzeczenia w sprawie z odwołania Telekomunikacji Polskiej S.A. od decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z dnia 22 listopada 2006 r. w przedmiocie nałożenia na TP kary pieniężnej w wysokości 100.000 PLN za nieprzedłożenie projektu zmiany cennika świadczonych usług w zakresie promocji pn. „Startowa promocja neostrady tp”.
Sąd oddalił odwołanie TP. W ustnych motywach rozstrzygnięcia Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wskazał na następujące główne motywy rozstrzygnięcia:
1) w okresie przejściowym do czasu zakończenia analiz rynków właściwych, art. 221 ust. 1 pkt 1 lit. 1) w związku z art. 46 ust. 3 pkt 4 ustawy Prawo telekomunikacyjne z 2004 r. nakłada na TP, w zakresie świadczenia usług telefonicznych w stacjonarnych publicznych sieciach telefonicznych, obowiązek przedstawiania Prezesowi UKE do zatwierdzenia cennika usług telekomunikacyjnych lub regulaminu świadczenia usług.
2) zawarta w cenniku oferty „Startowa promocja neostrady tp" opłata za utrzymanie łącza to opłata za utrzymanie łącza w gotowości do świadczenia zarówno usług wąskopasmowych (usługi telefoniczne), jak i szerokopasmowych (usługi dostępu do internetu). Z uwagi na fakt, że TP nie dzieli tej opłaty na usługi telefoniczne i internetowe, a opłata za utrzymanie łącza stanowi element cennika „Startowa promocja neostrady tp", cennik ten podlegał zatwierdzeniu przez Prezesa UKE.
Wyrok nie jest prawomocny.
źródło: UKE
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej