Archiwalne

Twarz Netii wśród Ludzi Roku 2009 wg magazynu 'Brief'

02.10.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Twarz Netii, Tomasz Kot, został wybrany Gwiazdą Reklamy 2009 magazynu "Brief" - jednego z najważniejszych i najbardziej opiniotwórczych pism w branży marketingowo-reklamowej. Nagroda ta jest przyznawana od dwóch lat. W poprzednim roku zdobył ją Piotr Fronczewski.

Na gali, która odbyła się w 30 września br., z ust redaktora naczelnego magazynu "Brief", pana Grzegorza Kiszluka, padło wiele ciepłych słów zarówno pod adresem aktora, jak i komunikacji Netii z jego udziałem. Pan Kiszluk nie tylko chwalił ideę kampanii "Wolne wybory na Twarz Netii", ale również bardzo sugestywnie (odliczając po rosyjsku) poinformował wszystkich zgromadzonych o nowej kampanii reklamowej Netii, która wystartowała 1. października br.

źródło: Netia

News Mity na temat branży IT

Branża informatyczna to jedna z najdynamiczniejszych na rynku pracy – wszystko za sprawą zmieniającej się technologii oraz zysków, jakie ten sektor przynosi gospodarce. Stąd coraz więcej młodych ludzi zastanawia się nad karierą w IT, ale zazwyczaj na początku swojej przygody spotykają się oni z wieloma mitami na temat branży. Czego dotyczą te najpopularniejsze? czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat

Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. czytaj więcej