Archiwalne

Trzech na czterech Polaków wskazuje na T-Mobile

24.08.2011

Według badań przeprowadzonych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC 75% ankietowanych zna markę T-Mobile. Tak wysoki poziom rozpoznawalności marki po zaledwie dwóch miesiącach od momentu jej wprowadzenia to wynik intensywnej kampanii promocyjnej, prowadzonej w całej Polsce.

Pierwszym krokiem wprowadzającym markę T-Mobile na rynek była kampania wizerunkowa, która wystartowała 5 czerwca br. Promowała ona główne przesłanie i hasło marki „Chwile, które łączą”. W lipcu i sierpniu działania reklamowe skierowane zostały na promocję nowych ofert sieci: nielimitowanych rozmowy w kraju i za granicą, ofertę roamingu, najnowszych smartfonów i tabletów oraz darmowych rozmów w ofercie T-Mobile na kartę.

Najnowsze badania Millward Brown SMG/KRC wskazują, że spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła aż o 40 punktów procentowych, z poziomu 3% do 43%. Oznacza to, że prawie połowa badanych wymienia T-Mobile jako znanego im operatora telefonii komórkowej. Znacznie wzrosła także tzw. wspomagana znajomość marki, w której klienci wybierają znanych im operatorów z listy - 75% pytanych zadeklarowało, że zna T‑Mobile (poprzednio ten odsetek wynosił 31%). Dodatkowo, coraz więcej osób uważa, że marka jako pierwsza wprowadza nowości, jest nowoczesna oraz modna.

źródło: T-Mobile

T-Mobile Justice gwiazdą T‑Mobile Electronic Beats Festival, który odbędzie się w dniach 28 - 30 września w Warszawie

T‑Mobile z dumą prezentuje pełny line-up zapowiadanego festiwalu T‑Mobile Electronic Beats. Już 29 września w Teatrze Nowym w Warszawie jako headliner wystąpią Justice ze swoim DJ Setem! Tego wieczoru zagrają także Maribou State, Meute oraz wszystkie gwiazdy projektu T‑Mobile Electronic Beats POWROTY – na jednej scenie. Bilety trafią do sprzedaży 20 września br. via Going. czytaj więcej

T-Mobile Sony Xperia XZ3 w przedsprzedaży już w T‑Mobile

Od 7 września rozpoczęła się przedsprzedaż najnowszego flagowca od Sony – Xperia XZ3. Długo oczekiwany smartfon, skrojony pod potrzeby miłośników cyfrowej rozrywki, będzie można otrzymać wraz z taryfami w najlepszej sieci T‑Mobile i przy okazji wziąć udział w beta testach najnowszej serii kultowej gry Call of Duty. czytaj więcej

T-Mobile Huawei Mate 20 Lite z inteligentną wagą w przedsprzedaży T‑Mobile

Fani nowinek technologicznych jak co roku czekają z wypiekami na twarzy na jesień – oraz zaplanowane na ten czas premiery nowych flagowców na rynku smartfonów. W tym roku jesień przychodzi wcześniej, ponieważ już dziś, 27 sierpnia, w T‑Mobile rusza przedsprzedaż oczekiwanego Huawei Mate 20 Lite, który jeszcze przed premierą skradł serca testerów, ekspertów i mediów. czytaj więcej

T-Mobile Spoty zachęcające do włączenia się w szóstą edycję akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami z tłumaczeniem na język migowy

Akcja T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami skierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów, niezależnie od sieci z której korzystają. Biorą w niej udział wszyscy, którzy dzięki swojej aktywności fizycznej, pokonując kilometry, realizują wspólny cel i tym samym sprawiają, że kolejne środki pieniężne trafiają do najbardziej potrzebujących. A walczymy już o 6. milion :) W tym roku po raz pierwszy komunikację o projekcie i zasadach włączenia do niego przygotowano również do osób głuchych. Spoty telewizyjne, zachęcające do włączenia się do wspólnego pomagania, tłumaczone są na język migowy czytaj więcej