Archiwalne

Telefony konferencyjne Polycom SoundStation IP 6000 i IP 7000 kompatybilne z rozwiązaniami firmy Avaya

16.11.2009

Firma Polycom, światowy lider rozwiązań telepresence i komunikacji audiowizualnej, informuje, że oparte na standardach telefony konferencyjne: Polycom SoundStation IP 6000 oraz SoundStation IP 7000, posiadające funkcjonalność Polycom HD Voice™, są kompatybilne z systemami Avaya Aura Communication Manager, Avaya IP Office oraz Avaya Integral Platform, globalnego dostawcy aplikacji i usług komunikacyjnych dla biznesu.

Dwa telefony konferencyjne następnej generacji, SoundStation® IP 7000 oraz IP 6000 firmy Polycom, oferują przełomową technologię Polycom HD Voice™ i mają nowy, elegancki wygląd. SoundStation IP 7000 to idealna wersja dla biur, sal konferencyjnych i sal posiedzeń. Ponadto, Avaya oferuje urządzenie 1692 IP Speakerphone, produkowane przez Polycom. Avaya 1692 IP to wygodny telefon konferencyjny z wbudowanym mikrofonem i głośnikiem, który zapewnia wiele funkcji Avaya Aura™ i może być używany w małych, średnich i dużych salach konferencyjnych.

Polycom jest Platynowym członkiem programu Avaya DevConnect – inicjatywy mającej na celu opracowanie i sprzedaż innowacyjnych produktów stron trzecich, które są kompatybilne z technologią Avaya i stanowią wartość dodaną w sieciach korporacyjnych. W ramach programu, Polycom dostarcza swoje produkty do testowania przez Avaya Solution Interoperability i laboratorium testowe. Zespół inżynierów Avaya opracowuje szczegółowy plan testowania dla każdej zgłoszonej aplikacji i weryfikuje jej zgodność z rozwiązaniami Avaya. Gwarantuje to bezpieczne wdrożenie produktu w sieciach biznesowych bez konieczności wymiany istniejącej infrastruktury, przyspiesza wdrożenie nowych aplikacji i ogranicza złożoność sieci oraz koszty implementacji.

“Dzięki testowaniu zgodności produktów takich firm jak Polycom, która uczestniczy w naszym programie DevConnect, Avaya promuje w pełni współpracujące ze sobą rozwiązania ułatwiające firmom wykorzystanie nowych możliwości,” powiedział Eric Rossman, wiceprezes do spraw relacji z deweloperami i współpracy technicznej, Avaya. “Przedsiębiorstwa mogą korzystać z systemu ujednoliconej komunikacji zapewniającego pracownikom i klientom dostęp do informacji z każdego miejsca i przy użyciu każdego dostępnego urządzenia. To z kolei umożliwia im lepsze wykorzystanie własnej sieci wielu dostawców i zaoferowanie większych możliwości odbiorcom końcowym.”

źródło: Polycom