Archiwalne

Styl życia Katarzyny Pakosińskiej w nowych spotach telewizyjnych UPC

16.08.2010


Jej energię, optymizm i uśmiech znają tysiące widzów. Od 16. sierpnia br. to właśnie do niej będzie należała główna rola w kampanii telewizyjnej UPC. Do udziału skusiła ją jednak nie tylko zabawna konwencja spotów telewizyjnych.

Katarzyna Pakosińska, bo o niej mowa, jest nowoczesną kobietą, w pełni korzystającą z rozrywki i potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych. Sama twierdzi, że to właśnie dzięki nowoczesnym technologiom może bawić publiczność i im zawdzięcza swoją popularność. Od lat jest także fanką portali społecznościowych, dlatego już dziś zaprasza do obejrzenia nowych spotów UPC na Facebook’u.

Katarzyna Pakosińska od lat doskonale łączy profesjonalizm na scenie z nadzwyczajnym poczuciem humoru. Jest osobą aktywną i wszechstronną – zawodowo nie tylko realizuje się jako artystka kabaretowa, ale także prezenterka, czy dziennikarka. Promowana przez nią potrójna usługa, czyli telewizja cyfrowa, szybki Internet i telefon przeznaczone są dla osób, które cenią swój czas, podążają za trendami, a ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych wymagają wysokiej jakości i najlepszych parametrów. Bohaterka kampanii telewizyjnej zostaje przedstawiona w sytuacjach charakterystycznych dla nowoczesnej, aktywnej kobiety (nauka tańca bollywood, spotkania, zakupy, podróże), w których w pełni korzysta z zalet innowacyjnych usług telekomunikacyjnych.

„Usługi, takie jak szybki Internet, cyfrowa telewizja, czy telefon zdecydowanie ułatwiają mi codzienność i usprawniają funkcjonowanie we współczesnym świecie. Jestem osobą, która musi mieć stały kontakt ze światem i przyjaciółmi. Z racji wykonywanego zawodu i częstych wyjazdów, bezpośrednie kontakty z nimi mam dość ograniczone. Internet od lat jest narzędziem, bez którego nie wyobrażam sobie kontaktów zawodowych z zagranicą, dzięki niemu jednocześnie mogę komunikować się z Gruzją, Sycylią, Wielka Brytanią i innymi krajami.” – wyjaśnia Katarzyna Pakosińska. „Nie bez znaczenia był dla mnie fakt, że propozycję współpracy otrzymałam właśnie od UPC, jednego z najbardziej innowacyjnych operatorów w Polsce. ” – kontynuuje.

Dziś technologiczne udogodnieia dostępne są dla wszystkich. Z badań przeprowadzonych przez operatora wynika, że kobiety są najważniejszymi decydentami przy wyborze telewizji kablowej - w 62% gospodarstw domowych w Polsce to kobiety podejmują decyzję o wyborze operatora telekomunikacyjnego. Panie częściej doceniają jakość, wrażenia audiowizualne i funkcjonalności telewizji cyfrowej, dzięki którym mogą nagrywać, przewijać, odtwarzać, czy zatrzymywać ulubione filmy i programy, o czym artystka przekonuje w jednym ze spotów. Telewizja cyfrowa zapewnia spersonalizowaną rozrywkę i w pełni dopasowuje się do ich stylu życia.

Katarzyna Pakosinska jest jedną z najbardziej lubianych kobiet w Polsce. W czerwcu w mediach pojawiły się wyniki badań (ranking Celebrity Monitor), które jednoznacznie wskazały, że najsympatyczniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu jest właśnie Katarzyna Pakosińska.

Nowa kampania UPC trwa od 2. sierpnia br. Swoim zasięgiem objęła wszystkie media, wśród których wiodącym będzie telewizja.

źródło: UPC

News W T-mobile światłowód do końca roku za darmo

Nowy rok i nowe, bardzo atrakcyjne oferty również od T-mobile. Od pewnego czasu w telewizji, radiu i internecie możemy zobaczyć nowy spot reklamowy firmy T-mobile. Dotyczy od oferty z internetem światłowodowym za darmo do końca tego roku. czytaj więcej

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej