Archiwalne

Styl w Biznesie - Giorgio Armani Samsung tylko w ofercie sieci Era

02.04.2008

Od 3 kwietnia 2008 w ofercie Era Biznes dostępny będzie telefon Giorgio Armani Samsung.

Jest to propozycja dla osób, które lubią otaczać się pięknymi przedmiotami łączącymi w sobie nowoczesną technologię i światowej klasy modę. Giorgio Armani Samsung to zarazem kolejna odsłona projektu „Styl w Biznesie” w sieci Era, oferującego atrakcyjne portfolio unikalnych telefonów. Reklamę nowego telefonu Giorgio Armani Samsung można zobaczyć od 1 kwietnia 2008 w prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Telefon ma wymiary karty kredytowej i tylko 10,5 mm grubości, a zatem idealnie mieści się w dłoni. Posiada duży wyświetlacz ciekłokrystaliczny o przekątnej 2,6 cala, który umożliwia pełne wykorzystanie możliwości ekranu dotykowego. Pomimo swego niewielkiego rozmiaru, wyposażony jest w najnowocześniejsze funkcje multimedialne:

  • wbudowany aparat fotograficzny o rozdzielczości 3 megapikseli,
  • odtwarzacz muzyczny obsługujący różne formaty plików,
  • w pełni funkcjonalną przeglądarkę internetową.

60 MB pamięci telefonu można rozszerzyć, umieszczając w nim kartę pamięci microSD. Telefon „współpracuje” ze stereofonicznym zestawem słuchawkowym przez technologię Bluetooth. Elegancję i prostotę stylu telefonu podkreśla wyraźne logo-podpis Giorgio Armaniego.

Proponowana przez Erę kampania promocyjna „Styl w biznesie” prezentuje telefony, łączące w sobie niepowtarzalny design, elegancję oraz wyjątkową funkcjonalność. Każda z odsłon kampanii skierowana jest do ludzi biznesu, którzy pozostają otwarci na najnowsze trendy oraz cenią sobie piękno w życiu codziennym. Pierwszym telefonem w ramach projektu „Styl w Biznesie” był telefon Nokia L’Amour.

Giorgio Armani Samsung jest najnowszą propozycją. Od kilku tygodni w ofercie sieci Era znajduje się również telefon LG KU990 Viewty - obecnie jedyny na rynku telefon wyposażony w tak zaawansowane funkcje fotograficzne oraz wideo, z możliwością bezpośredniego przekazu plików do serwisu YouTube.com.

źródło: Era