Archiwalne

Strategia biznesowa LG Mobile w Europie

15.02.2008

LG Electronics Mobile Communications ogłosiła swoje cele i plany na 2008 rok, dla działań prowadzonych w Europie.

Firma LG Electronics Mobile Communications (LG) osiągnęła w Europie w roku 2007 łączną sprzedaż 9,8 miliona urządzeń mobilnych (przed audytem, dane nieskonsolidowane za rok 2007), co oznacza 36-procentowy wzrost w porównaniu do roku 2006. W bieżącym roku firma planuje sprzedaż ponad 13,5 miliona telefonów, czyli zwiększenie sprzedaży o 38 w porównaniu z rokiem 2007. Celem LG jest zwiększenie udziału w rynku europejskim do 10% przy jednoczesnym wzmocnieniu obecności w segmencie 3G i umocnieniu wizerunku marki premium.

Rynek telefonów 3G UMTS (WCDMA) w Europie
Firma LG będzie nadal zwiększać swój udział w europejskim rynku telefonów 3G UMTS (WCDMA). Według prognoz w roku 2008 rynek 3G UMTS (WCDMA) ma wzrosnąć z 34 procent w 2007 do 64 procent wartości całego rynku telefonów.
LG ma zamiar w tym roku podwoić w stosunku do roku 2007 proporcję telefonów 3G w ofercie kierowanej na rynek europejski. Firma LG już uzyskała silną pozycję startową w segmencie 3G i będzie ją nadal umacniać, wprowadzając zaawansowane telefony najwyższej klasy na europejski rynek 3G.

Aktywność LG w Europie
Europa jest ważnym rynkiem LG w segmencie telefonów luksusowych. W roku 2007 telefon LG Chocolate (pierwszy z ekskluzywnej serii Black Label), jako pierwszy telefon komórkowy produkowany w Korei, uzyskał sprzedaż przekraczającą 15 milionów sztuk.
Wprowadzony na rynek europejski w tym samym roku telefon LG Shine okazał się godnym następcą modelu Chocolate, a jego sprzedaż sięgnęła ponad 5 milionów sztuk. Model LG PRADA, pierwszy w świecie telefon wyposażony w pełny interfejs dotykowy, zyskał uznanie użytkowników za niespotykane i wyrafinowanie eleganckie wzornictwo.

W listopadzie 2007 r. firma LG zaoferowała Europejczykom model LG Viewty, pierwszy z nowego segmentu supernowowczesnych telefonów, jak również wprowadziła na rynek smartphone LG KS20 z HSDPA oraz dużym, kolorowym ekranem dotykowym. Te dwa modele odzwierciedlają koncentrację LG na produktach o bogatych funkcjach i pionierskim wzornictwie. W ciągu pierwszych dziesięciu tygodni od wprowadzenia na rynek europejski sprzedano 750 000 telefonów LG Viewty. Aktualnie każdego dnia telefony te znajdują 10 000 nowych nabywców w Europie. LG planuje wprowadzenie do sprzedaży następnych telefonów typu smartphone, równie pięknych i niezwykle nowoczesnych.

W tym roku LG nadal będzie oferować Europejczykom telefony niezwykle proste w obsłudze przy jednoczesnym bogactwie funkcji, takie jak telefon multimedialny LG KF700 i niemalże „czytający w myślach” telefon interaktywny LG KF600.

Firma LG postawiła sobie za cel wejście do europejskiej czołówki rynku najwyższej klasy telefonów 3G i będzie pozycjonować się jako kluczowy dostawca luksusowych telefonów obsługujących telewizję komórkową i Internet.

źródło: LG

Wiadomości firmowe Europejska alternatywa: Inteligentne europejskie rozwiązanie zamiast dominacji globalnych gigantów technologicznych

Sindelfingen, 26 czerwca 2025 – Inicjatywa „BuyFromEU” dynamicznie zyskuje na sile w całej Europie, inspirując przedsiębiorstwa do wyboru europejskich dostawców. Przekaz jest jasny: na naszym kontynencie istnieją realne alternatywy dla produktów globalnych gigantów technologicznych. Doskonałym przykładem jest ekosystem myApps firmy innovaphone – platforma do komunikacji biznesowej i cyfrowej współpracy. czytaj więcej

News Operatorzy sieciowi i ISO 27001 - jak standardy cyberbezpieczeństwa zmieniają branżę?

Branża operatorów sieciowych staje się coraz częściej celem zaawansowanych cyberataków, co wymusza systematyczne podejście do bezpieczeństwa informacji. Standard ISO 27001 zyskuje na znaczeniu jako narzędzie budowania kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Sprawdź, jak międzynarodowe standardy cyberbezpieczeństwa transformują działalność operatorów i dlaczego ich wdrożenie staje się koniecznością biznesową. czytaj więcej

News 4 wskazówki dotyczące skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem

W dynamicznym świecie biznesu skuteczne zarządzanie jest podstawą wzrostu i rentowności. Umiejętne praktyki zarządzania mogą pomóc firmie w osiągnięciu jej celów, zapewniając jednocześnie efektywne wykorzystanie zasobów. Aby pomóc Państwu w dążeniu do skutecznego zarządzania, zebraliśmy zestaw czterech cennych wskazówek. czytaj więcej