Na przełomie czerwca i lipca 2008 roku liczba osób korzystająca z usług Sferii przekroczyła 100 tysięcy.
Spółka działa na rynku od 2002 roku (wcześniej jako Polpager Sp. z o.o.) i jako pierwsza w Europie wprowadziła sieć bezprzewodowej telefonii stacjonarnej, działającej w technologii CDMA 2000 1X. Szczególnie duży przyrost użytkowników operator zanotował w przeciągu ostatnich osiemnastu miesięcy, kiedy to ich liczba zwiększyła się prawie o 240 procent.
- W świecie telekomunikacyjnym jest kilka barier mierzalności – 100.000 jest jedną z nich. Uzyskanie tylu abonentów w najbardziej konkurencyjnej ze wszystkich tj. w warszawskiej strefie numeracyjnej „022” może świadczyć o tym, że Sferia cieszy się coraz większym zaufaniem, a jej nowatorski produkt „NOMADIC” zdobywa coraz większe uznanie – powiedział Władysław Bawiec, Prezes Firmy Sferia SA.
- Od początku firma inwestowała w rozwój własnej infrastruktury radiowej CDMA. Dzięki temu było możliwe wprowadzenie produktów takich jak szerokopasmowy bezprzewodowy internet (marzec 2007), NOMADIC (maj 2007) oraz NOMADIC na kartę (maj 2008). Obecnie nowością jest multimedialny telefon Maya, wraz z którym została uruchomiona usługa MMS. W najbliższym czasie szykujemy się do wprowadzenia kolejnych usług i powiększenia swojego zasięgu o kolejne lokalizacje – powiedział Adam Kuriański, Dyrektor Technologii i Sieci w firmie Sferia SA.
Pierwszą osobą, która podpisała umowę ze Sferią był Pan Kotowski Krzysztof, pierwszymi firmami były Kancelaria Notarialna K. Rek, A. Paluch oraz VARSOVIA – TOURS, a użytkownikiem stutysięcznym okazała się Pani Rymska Urszula. Wszyscy zostali uhonorowani drobnymi nagrodami wręczonymi osobiście przez Prezesa Spółki.
Pozyskanie 100 tys. użytkownika będzie wsparte przez akcję promocyjną, która rozpocznie się 14 lipca 2008.
źródło: Sferia
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcejNews Kompleksowe rozwiązania IT dla wymagających branż - przykład sukcesu
Współczesny rynek technologiczny oferuje szerokie spektrum rozwiązań dla różnych sektorów gospodarki. Przykładem firmy, która skutecznie realizuje projekty dla wymagających klientów branżowych, jest https://dogtronic.io/ - software house specjalizujący się w tworzeniu zaawansowanych aplikacji dla sektorów wymagających najwyższej precyzji i niezawodności.
czytaj więcej