Archiwalne

Spot Ery w ramach kampanii z Katy Perry - odsłona druga

28.09.2010


Startuje kolejna odsłona kampanii w ramach projektu „Katy Perry Pop Video”. Choć premierę telewizyjną nowego spotu zaplanowano na 29.09.2010, to już dziś można go obejrzeć na profilu Ery na Facebooku - www.facebook.com/Era.

Bohaterem kampanii, tak jak w poprzedniej odsłonie, jest Rafał Hryszko - jeden ze zwycięzców konkursu, w którym główną nagrodą jest udział w teledysku gwiazdy muzyki pop, Katy Perry. Filmik, który zapewnił mu wygraną do dnia dzisiejszego obejrzało w serwisie YouTube już prawie 42 tyś. internautów, natomiast pierwszy spot reklamowy z jego udziałem - również w serwisie YouTube - do tej chwili zanotował wynik niemal 52 tyś. odsłon.

Nowy spot promuje usługę blueconnect Max - pierwszą pre-paidową ofertę Internetu w telefonie, w której użytkownik płaci stałą kwotę tylko 9zł, niezależnie od czasu, jaki poświęca na surfowanie po sieci oraz bez względu na ilość pobranych danych. Rafał korzysta z usługi, by na bieżąco kontaktować się z przyjaciółmi i informować ich o postępach w swoich przygotowaniach do występu w teledysku. Dzięki, m.in., obecności on-line w serwisach społecznościowych wysiłki te może obserwować rosnące grono jego fanów.

Nowy spot emitowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

źródło: Era