W trasę wyruszył już pociąg Słoneczny Kolei Mazowieckich, który przez całe wakacje łączy Warszawę z Trójmiastem. Pasażerowie mogą kupować bilety bez konieczności stania w kolejkach do kas, za pomocą aplikacji mobilnej SkyCash. Dodatkowo, przyda się ona w aglomeracji trójmiejskiej wszystkim, którzy zechcą np. kupić bilety komunikacji miejskiej lub do kina.
Pociąg Słoneczny Kolei Mazowieckich to wakacyjny środek transportu, cieszący się niesłabnącą popularnością wśród osób planujących wypoczynek nad polskim morzem. W tym roku, podobnie jak w poprzednim, bilety można kupować także przy użyciu aplikacji mobilnej SkyCash. Pasażerowie mogą w ten sposób uniknąć kolejek do kas, dokonać zakupu biletu na kilka dni przed wyjazdem lub nawet w drodze na dworzec. Ceny biletów są takie same, jak w tradycyjnych punktach sprzedaży.
Aplikacja będzie przydatna także po przyjeździe nad morze. Można przy jej użyciu płacić za przejazdy pociągami SKM i autobusami miejskimi. SkyCash pozwala też kupować bilety do kin w Gdyni, Gdańsku, Sopocie i Rumi oraz wypłacać gotówkę z bankomatów sieci Euronet. W okresie wakacyjnym można znaleźć je w niemal wszystkich nadmorskich miejscowościach, gdzie w dalszym ciągu wiele sklepów i punktów gastronomicznych nie honoruje płatności kartami. Podróżujący samochodem mogą też regulować dzięki SkyCash opłaty za parkowanie w Trójmieście i na Helu.
Żeby kupić bilet na pociąg „Słoneczny”, wystarczy wybrać stację początkową i końcową, a następnie zatwierdzić transakcję. Pasażer może zapłacić środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash, jak również używając podłączonej do systemu karty płatniczej MasterCard lub Visa. Podczas kontroli należy okazać konduktorowi bilet, który zostaje automatycznie zapisany w zakładce „Kontrola biletów”. Tę czynność można wykonać także w trybie offline, bez konieczności łączenia się z Internetem.
- SkyCash to szybki sposób na zakup biletu Kolei Mazowieckich, ale dzięki współpracy z lokalnymi przewoźnikami okazuje się idealnym partnerem podróży także nad samym morzem – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, prezes SkyCash - Stały i natychmiastowy dostęp do biletów autobusowych oraz SKM, daje możliwość wygodnego i bezstresowego przemieszczania się między wieloma nadmorskimi miejscowościami - dodaje Mazurkiewicz.
Żeby korzystać ze SkyCash, wystarczy posiadać telefon z dostępem do Internetu i zainstalować bezpłatną aplikację. Można to zrobić wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com albo wysyłając pustego SMS-a na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego). Użytkownicy smartfonów mogą też pobrać SkyCash w dedykowanych sklepach z aplikacjami.
***
SkyCash
SkyCash to uniwersalny system płatności przez telefon komórkowy, zapewniający intuicyjne i natychmiastowe przelewy z zachowaniem bezpieczeństwa na poziomie bankowości on-line i kart płatniczych. Stosowany jest m.in. do kupowania biletów komunikacji miejskiej i kolejowych, płatności za parkowanie, zasilania telefonów na kartę, wypłacania gotówki z bankomatów, kupowania biletów do kina, a także do rozliczeń pomiędzy znajomymi i płatności za domowe rachunki. Podczas tegorocznej Gali Mobility Trends SkyCash otrzymał nagrodę Złoty Bell w konsumenckiej kategorii „Aplikacja roku 2013”. W kwietniu br. usługa mobiParking została uhonorowana nagrodą Lokalizator Roku 2014, przyznaną w kategorii aplikacji dla kierowców. Statuetka została wręczona podczas konferencji Navigation Trends for Drivers, wydarzenia dedykowanego kierowcom oraz usługom, które ułatwiają im funkcjonowanie za kierownicą.
źródło: SkyCash
News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach
W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcejNews Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta
Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcejNews Najlepsi operatorzy komórkowi - gdzie przenieść numer?
Zastanawiasz się, do której sieci warto przenieść numer, żeby płacić mniej i zyskać więcej internetu? Coraz więcej operatorów oferuje elastyczne subskrypcje bez umów, z prostą aktywacją online i bonusami na start. Poznaj najlepsze sieci komórkowe i sprawdź, jak szybko oraz wygodnie zmienić operatora, nie tracąc numeru. czytaj więcejNews Zadbaj o swój telefon!
Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej