Archiwalne

Rozwiązanie Unified Communications firmy LG-Ericsson połączy 80 biur LG Electronics na całym świecie

13.10.2010


Firma LG Electronics otrzyma największą sieć korporacyjną dostarczając 30,000 pracowników na całym świecie rozwiązanie Unified Communications (UC). Wykorzysta do tego komunikacyjne rozwiązania iPECS firmy LG-Ericsson, najbardziej zaawansowane technologicznie spośród obecnie dostępnych na rynku.

Celem projektu jest obniżenie kosztów telekomunikacyjnych oraz poprawa efektywności zarządzania globalnego firmą poprzez transformację siedziby głównej firmy LG z Twin Towers w Yeouido w kierunku bezprecedensowego budynku, posiadającego niezrównane możliwości komunikacyjne. LG-Ericsson wdroży rozwiązania Unified Communication zarówno w budynkach Twin Tower jak i w 80 zagranicznych biurach firmy LG Electronics. W rezultacie będą one osiągalne poprzez nowoczesną sieć komunikacyjną złożoną z 30,000 linii.

Po wdrożeniu tego rozwiązania pracownicy zagranicznych oddziałów firmy będą pracować wydajniej, niż kiedykolwiek dzięki wykorzystaniu takich elementów rozwiązania Unified Communication jak instant messaging, współdzielenie dokumentów, click-to-call, sygnalizacja obecności, vrtual meetings i wiele innych.

“Potrzebujemy środowiska pracy, które gwarantuje spójność komunikacji mimo geograficznych ograniczeń oraz pozwala na utrzymanie ścisłej współpracy między biurami firmy na całym świecie” – powiedział Jae Woong Um, Vice President, Global General Procurement w LG Electronics.

Siedziba firmy LG - Twin Towers w Yeouido (Korea Południowa), zostanie wyposażona w rozwiązanie iPECS firmy LG-Ericsson-CM, Pure IP PBX dla dużych i średnich firm i około 10000 telefonów biurkowych serii LIP 8000.

Podstawowe filie LG Electronics w Korei, USA, Chinach i Europie będą wyposażone w rozwiązanie iPECS-CM, które będzie funkcjonowało jako główny serwer, umożliwiając stabilizację usług operacyjnych za granicą.

LG-Ericsson zainstaluje również w każdym biurze poza Koreą aplikacje dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw IP PBX pod nazwą iPECS-LIK. Rozwiązanie to zapewni ciągłość biznesową poprzez przejęcie operacji podczas jakichkolwiek przerw w funkcjonowaniu sieci. Wszystkie rozwiązania będą zarządzane i obsługiwane z wykorzystaniem LG-Ericsson Network Management Solution (NMS).

źródło: Ericsson

News Niedrogie telefony z praktycznymi funkcjami: jakimi markami warto się zainteresować?

Wiadomym jest, że nie każdy posiada duży budżet na zakup smartfona. Mogłoby się wydawać, że funkcjonalny telefon musi być bardzo drogi, jednak nie jest to prawdą! Coraz więcej marek posiada w swojej ofercie budżetowe modele "na każdą kieszeń". czytaj więcej

News Dlaczego warto korzystać z chmury?

Rośnie popularność chmury obliczeniowej. Firmy dostrzegają zalety korzystania z cloud computingu i doceniają morze możliwości, jakie oferują poszczególne rodzaje chmury. Zobacz, co dzięki temu możesz zyskać firma. czytaj więcej

News Jak zostać serwisantem telefonów? Najważniejsze informacje

Smartfony i klasyczne telefony komórkowe wkroczyły w nasze życie dość nagle i zupełnie je zmieniły. Początkowo były to urządzenia, w przypadku których podstawowe naprawy, takie jak wymiana baterii, mogły być przeprowadzane przez każdego, kto choć trochę orientował się w temacie nowych technologii. Dalszy rozwój tych urządzeń i rosnący poziom ich skomplikowania spowodowały jednak, że żeby naprawić nowoczesnego smartfona, trzeba udać się do serwisu lub skorzystać z usług serwisanta. To stwarza szansę na nową ścieżkę kariery dla każdego zainteresowanego tego typu pracą. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej