Archiwalne

Regulamin TP do zatwierdzenia

31.10.2006



Telekomunikacja Polska S.A. (TPSA) przedstawiła abonentom niezatwierdzony regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.

W związku z poinformowaniem abonentów przez Telekomunikację Polską S.A. o wejściu w życie z dniem 1 grudnia 2006 r. nowego „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w tym usługi powszechnej przez Telekomunikację Polską S.A.”, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przypomina, że powyższy regulamin nie został przedłożony przez Spółkę Prezesowi UKE do zatwierdzenia.

Zgodnie z art. 46 ust. 3 pkt 4  i art. 48 ust. 1 w związku z art. 221 ust. 1 pkt 1 lit. l) oraz ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne,  Telekomunikacja Polska S.A. ma obowiązek przedstawiania do zatwierdzenia regulaminu świadczenia usług co najmniej 30 dni przed planowanym terminem wprowadzenia w życie jego postanowień.

W związku z tym, że termin wprowadzenia w życie przedmiotowego Regulaminu przez TPSA planowany jest na dzień 1 grudnia 2006r., najpóźniej do końca października 2006 r. Spółka powinna przedłożyć go do zatwierdzenia Prezesowi UKE.

27 października 2006 r. TPSA została poinformowana, że Prezes UKE oczekuje na dopełnienie ustawowego obowiązku przedłożenia regulaminu do zatwierdzenia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku zostanie wszczęte postępowanie o nałożenie kary finansowej na TPSA.

Źródło: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Autor: Jacek Strzałkowski

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Zadbaj o swój telefon!

Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!

- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Edukacja jako najskuteczniejsza forma obrony

Czy wiesz, że aż 88% naruszeń bezpieczeństwa wynika z błędów ludzkich? Nie z wadliwego oprogramowania czy nieznanych luk zero-day, ale z pozornie niewinnych działań – kliknięcia w złośliwy link albo wpisania danych logowania na fałszywej stronie. Dlatego właśnie coraz więcej firm sięga po rozwiązania takie jak Terranova Security od firmy Fortra, które koncentrują się na budowaniu świadomości i edukacji użytkowników. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej