Archiwalne

PLAY zakończył przetarg na agencję ATL

10.03.2009

Zobacz więcej na Play.pl.

Od 1 marca Markę PLAY obsługują dwie agencje kreatywne Brain oraz Change Integrated.

- Ciekawa kreacja i świetne wykonanie wszystkich materiałów reklamowych są dla nas kluczowe. Jestem przekonany, że współpraca z dwoma agencjami zagwarantuje nam najwyższy poziom obsługi i wzmocni nasz przekaz komunikacyjny. – komentuje wynik przetargu CMO PLAY Bartosz Dobrzyński

- Change zaprezentowała bardzo świeże i wyróżniające podejście realizujące strategię Play i jest odpowiedzialna za najbliższe kluczowe dla Play kampanie rynku prepaidowego i postpaidowego. – komentuje Marcin Wieczorkowski, Brand Communication Director Play.

Poszczególne projekty produktowe będą realizowane przez agencję, która zaproponuje najlepsze, intrygujące dla konsumenta, przełamujące rynkowe schematy rozwiązanie kreatywne.

Agencja Change Integrated dodatkowo kontynuować będzie obsługę PLAY w zakresie usług BTL.

źródło: Play

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej