Archiwalne

PLAY wzrósł aż o 50 procent w 2010

15.02.2011

Zobacz więcej na Play.pl.

Ponad 5 milionów klientów Play, dają operatorowi ponad 11% udziału w wysoce konkurencyjnym polskim rynku usług mobilnych.

Głównym motorem sukcesu jest strategia tworzenia ofert w oparciu o założenie dawać klientom zawsze więcej, czego idealnym przykładem jest bardzo konkurencyjna oferta nielimitowanych połączeń w ramach sieci wdrożona na wszystkich platformach usługowych. Jednocześnie PLAY bardzo efektywnie inwestuje w rozwój infrastruktury co umacnia jego przewagę na rynku mobilnego Internetu. Najnowszym projektem infrastrukturalnym jest rozbudowa sieci HSPA+ (4G) na terenie 60% terytorium kraju, co już w drugim kwartale tego roku pozwoli na dostęp do mobilnego Internetu 80% populacji.

Na koniec 2010 roku z usług PLAY korzystało już 5 162 744 klientów co stanowi prawie 50% wzrost bazy klientów w porównaniu z rokiem 2009. W tym 2,237,684 klientów postpaid i 2,925,060 klientów prepaid.

Na koniec roku 2010 ponad 700 tysięcy klientów korzystało z usług mobilnego dostępu do Internetu PLAY ONLINE, co czyni z PLAY jednego z dwóch głównych graczy na tym rynku. PLAY był najchętniej wybieranym operatorem wśród klientów przenoszących numer do innej sieci (65% udzialu w MNP).
Przychody spółki w 2010 również wzrosły niemal o 50% do poziomu ponad 2 miliardy złotych. EBITDA w 2010 wyniosła 419 milionów złotych.

“Znaczny wzrost przychodów i poprawa wyniku EBITDA potwierdzają, że inwestycje, które ponieśliśmy w rozwój usług wyższej wartości opłaciły się, a Play stał się szeroko rozpoznawalną marką kierowaną do aktywnych klientów na polskim rynku”- mówi Jorgen Bang-Jensen, prezes Play „W 2011 r. zamierzamy kontynuować tę strategię świadcząc usługi klientom potrzebującym wysokiej jakości usług transmisji danych zarówno na terenach silnie zurbanizowanych jak i poza nimi”.

PLAY rozpoczął nowy rok od bardzo intensywnej ofensywy komunikacyjnej promującej korzystanie ze smartfonów w profilowanych taryfach All Inclusive i w oparciu o największy zasięg idealnego dla smartfonów szybkiego Internetu 4G. Kampanie reklamowe PLAY są również coraz bardziej efektywne, o czym świadczy m.in. wskaźnik spontanicznej świadomości marki na poziomie 80%.

źródło: Play

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News 6 powodów, dla których warto kupić używanego smartfona!

Nowoczesny smartfon nie musi kosztować fortuny. Coraz więcej osób rezygnuje z zakupu nowego modelu prosto z półki sklepowej i decyduje się na telefony używane. Dlaczego? Bo to rozwiązanie nie tylko oszczędne, ale też praktyczne i ekologiczne. Zastanawiasz się, czy warto iść tą drogą? Sprawdź 6 powodów, dla których smartfony używane to świetna opcja – także dla Ciebie. czytaj więcej

News Profesjonalna strona internetowa - fundament sukcesu w biznesie

Dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana witryna to dziś jeden z podstawowych elementów prowadzenia firmy. Profesjonalna strona internetowa wspiera sprzedaż, buduje zaufanie i zapewnia widoczność w sieci. Kluczowe są nie tylko estetyka i funkcjonalność, ale też odpowiednie przygotowanie pod SEO. Dlatego warto podejść do tematu kompleksowo – od projektu po promocję. czytaj więcej

Wiadomości firmowe FIRMOWE BUDŻETY NA IT ZMIENIAJĄ SIĘ DZIĘKI CHMURZE

Tegoroczne budżety firm na infrastrukturę informatyczną ulegną przetasowaniom. Zmaleją nakłady na centra danych (spadek o 3,5 proc. w porównaniu do 2018 roku) oraz urządzenia (spadek o 4,3 proc.). Wzrosną za to wydatki na oprogramowanie firmowe – aż o 9 procent. Jak podejść do planowania budżetów IT na 2020 rok? czytaj więcej