Archiwalne

PLAY promuje swoją ofertę w wirtualnym świecie Second Life

04.04.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

PLAY jako pierwszy operator komórkowy w Polsce zaprasza internautów do swojego multimedialnego klubu muzycznego w wirtualnym świecie Second Life.

PLAY, jako jedna z pierwszych polskich firm zaprasza internautów do multimedialnej wizyty w wirtualnym klubie. Klub muzyczny PLAY znajduje się w okręgu „Firemaw”. Do dyspozycji gości PLAY przygotował ok. 500 metrów kwadratowych, na których będzie można potańczyć, zatopić się w wygodnych fotelach i sofach, spędzić czas z przyjaciółmi czy poznać nowych ludzi. Goście klubu mogą oglądać najnowsze billboardy i reklamy telewizyjne PLAY. Billboardy PLAY można znaleźć w pobliżu wirtualnej redakcji „Przekroju” oraz popularnego wśród polskich graczy klubu „All Stars”.

Kolejnym krokiem będzie otwarcie multimedialnej wyspy ‘PLAY’ w regionie pod nazwą „Whatever”, kojarzoną z reklamówkami operatora. Wyspa ma wielkość 65000 m2 i będą budowane na niej m.in. wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie będą mogły mieszkać i odpoczywać ich postacie.

Bezpośredni adres do klubu, to: http://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33

Obecność PLAY w najbardziej popularnej obecnie grze na świecie to element strategii reklamowej skierowanej do klientów, dla których multimedia są elementem ich codziennego życia i pracy. Koncepcja gry sprzyja budowaniu niezależnych społeczności internautów, tak popularnych wśród uczestników programu nadchodzi4.com oraz obecnych klientów PLAY. Firma zamierza razem z użytkownikami rozwijać swoją obecność w multimedialnej rzeczywistości.

Second Life to gra stworzona przez amerykańską spółkę Linden Lab, która pozwala zarejestrowanym użytkownikom stworzyć swój własny wirtualny świat. Jest to gra typu MMORPG - skrót od angielskiego określenia Massively-Multiplayer Online Role Playing Game. Jest to namiastka prawdziwego świata, w której gracze mogą pracować, prowadzić interesy, realizować swoje pasje, ale także zawierać związki i szukać wirtualnych przyjaciół. Jest tam też możliwość wydawania, ale i zarabiania zupełnie realnych pieniędzy. Skalę socjologicznego zjawiska, jakim jest Second Life pokazuje fakt, że obecnie jest zarejestrowanych ponad 5 mln graczy, z czego ponad 1 mln było aktywnych w ciągu ostatnich 60 dni. W Polsce jest już ponad 20 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Projektem zajmuje się agencja FFCreation, specjalizująca się w „nowych mediach”. PLAY współpracował już z FFCreation podczas pilotażowego programu testowego Nadchodzi4 i kampanii launchowej.

źródło: PLAY