Archiwalne

PLAY otwiera nowe telefoniczne Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie

22.05.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Wczoraj, 21 maja, w Szczecinie, o godzinie 13, z udziałem Prezydenta Miasta Szczecin Piotra Krzystka, uroczyście zainaugurowana została działalność nowego telefonicznego Centrum Obsługi Klienta operatora komórkowego PLAY.

To już trzecie telefoniczne Biuro Obsługi Klienta sieci PLAY. Do tej pory Klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu i Warszawie. W biurze w Szczecinie pracować będzie początkowo 30 konsultantów. PLAY ma zamiar rozwijać filię w Szczecinie i zatrudniać nowych pracowników. Docelowo placówka ma zatrudniać ok. 300 osób z regionu.

Centrum Obsług Klienta w Szczecinie będzie integralną częścią ogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta PLAY. Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7.00 – 24.00 Obsługa Klienta odpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00 – 7.00 istnieje możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.

Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest Arvato Bertelsmann krajowy lider rozwiązań typu call center.

źródło: PLAY

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017

W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcej