Zobacz więcej na Play.pl.
Dziś startuje kolejna odsłona nowej oferty na kartę: PLAY Fresh (5 gr/min w pakiecie do PLAY i na stacjonarne, Konto ważne 1 rok po każdym doładowaniu, SMSy za darmo po każdym doładowaniu).
Pomysł kreatywny polega na odwołaniu się do słynnego horroru Jamesa Whale’a z 1931 roku “Frankenstein”. Bohaterem trzech 15 sek. spotów jest potwór stworzony przez dr Frankensteina, który w nieoczekiwany sposób prezentuje ofertę PLAY Fresh. Kreacja printu – szwy chirurgiczne - nawiązuje do historii potwora, który został stworzony z pozszywanych szczątków.
Kampania jest skierowana do wszystkich użytkowników telefonów na kartę.
źródło: PLay
News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby
Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcejNews Jak wybrać najlepszego operatora?
Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.
Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej