Archiwalne

Operatorzy sieci kablowych udostępnią kanały tematyczne nadawane prze telewizję publiczną

10.05.2007

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej podpisała w imieniu zrzeszonych w niej operatorów sieci kablowych porozumienie regulujące wzajemne stosunki pomiędzy sieciami kablowymi a TVP.

Porozumienie zostało podpisane 8 maja 2007 roku w czasie trwania XXX Jubileuszowej Konferencji PIKE. W imieniu PIKE porozumienie podpisał Jerzy Straszewski - prezes zarządu, a w imieniu TVP S.A. Marcin Bochenek i Robert Rynkun-Werner, członkowie zarządu.

Porozumienie obowiązuje do końca stycznia 2008 roku i do tego czasu TVP udzieliła zgody członkom PIKE na bezpłatne rozpowszechnianie jej kanałów tematycznych - również nowo utworzonego kanału TVP Historia.

Do czasu wygaśnięcia porozumienia, wspólna grupa robocza w skład której wchodzą przedstawiciele PIKE i TVP, będzie prowadziła prace nad dalszym rozwojem współpracy podmiotów w przedmiotowym zakresie.

źródło: własne

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News Najczęstsze usterki telefonów - co robić, gdy telefon się zepsuje?

Najczęstsze usterki telefonów dotyczą wielu aspektów i chyba każdego z nas dopadły tego typu problemy, a przynajmniej ich część. Najczęstsze usterki telefonów często są możliwe do rozwiązania w dość łatwy sposób, inne wymagają przywrócenia ustawień fabrycznych, a jeszcze inne nie dadzą się rozwiązać bez wizyty w serwisie.
O ile niektóre z tych usterek nie bywają uciążliwe, o tyle niektóre całkowicie uniemożliwiają korzystanie z telefonu. Sprawa dotyczy zwłaszcza poważniejszych usterek, które nie dadzą się naprawić niekiedy bez przeinstalowania oprogramowania czy wymiany podzespołów. Jeśli jednak nie mamy pewności, co zrobić w przypadku, kiedy telefon przestaje właściwie działać i obawiamy się jeszcze większego zepsucia go, powinniśmy udać się do solidnego serwisu sprzętu elektrycznego, który udzieli nam w tej materii pomocy. czytaj więcej

News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej