Archiwalne

Nowy Salon Firmowy VECTRY w Pile

09.05.2008

Operator kablowy VECTRA, otworzył dla mieszkańców Piły nowy Salon Firmowy spełniający wysokie normy obsługi klientów.

Przy ulicy Dąbrowskiego 8 w tej samej lokalizacji, gdzie znajdowało się pilskie Biuro Obsługi Klienta VECTRY, oddano do dyspozycji abonentów nowy Salon Firmowy. Spełnia on wysokie standardy sprzedaży i obsługi, jest przestronny i nowocześnie wyposażony. Znajdują się w nim trzy stanowiska obsługi interesantów. Wejście, ciągi komunikacyjne i pomieszczenia przystosowano dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Dotychczasową lokalizację postanowiono utrzymać ze względu na jej dogodne położenie na terenie miasta, wygodny dostęp do pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku oraz pobliski parking.

Salon jest czynny sześć dni w tygodniu w godzinach 8-18 od poniedziałku do piątku i 9-13 w soboty. Mieszkańcy Piły mogą we wszelkich sprawach kontaktować się z VECTRĄ także telefonicznie, dzwoniąc do ogólnopolskiego Centrum Obsługi Klienta na numer 0-801 08 08 80.

źródło: Vectra

Wiadomości firmowe Edukacja jako najskuteczniejsza forma obrony

Czy wiesz, że aż 88% naruszeń bezpieczeństwa wynika z błędów ludzkich? Nie z wadliwego oprogramowania czy nieznanych luk zero-day, ale z pozornie niewinnych działań – kliknięcia w złośliwy link albo wpisania danych logowania na fałszywej stronie. Dlatego właśnie coraz więcej firm sięga po rozwiązania takie jak Terranova Security od firmy Fortra, które koncentrują się na budowaniu świadomości i edukacji użytkowników. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowość od GFI Software: Eloquens AI – automatyzacja obsługi e-maili

GFI Software wprowadziło na rynek nowe rozwiązanie, które automatyzuje obsługę skrzynki odbiorczej i pozwala firmom odzyskać czas. Eloquens AI to inteligentny asystent e-mailowy, który odczytuje i odpowiada na wiadomości w ciągu kilku minut – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Co ważne, narzędzie jest w pełni zintegrowane z Kerio Connect, dzięki czemu użytkownicy tego systemu pocztowego mogą wdrożyć AI bez żadnych przeszkód. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Ciągłość komunikacji mimo przerw w dostawie prądu: Nowy whitepaper: Zestaw awaryjny innovaphone dla instytucji publicznych

Przedłużająca się przerwa w dostawie prądu ma niewątpliwie poważne konsekwencje dla funkcjonalności instytucji publicznych. Środki ostrożności można podjąć dzięki szczegółowym koncepcjom awaryjnym i infrastrukturze komunikacyjnej, która nadal funkcjonuje nawet w przypadku przerwy w dostawie prądu. czytaj więcej