Archiwalne

Nowy Salon Firmowy VECTRY w Pile

09.05.2008

Operator kablowy VECTRA, otworzył dla mieszkańców Piły nowy Salon Firmowy spełniający wysokie normy obsługi klientów.

Przy ulicy Dąbrowskiego 8 w tej samej lokalizacji, gdzie znajdowało się pilskie Biuro Obsługi Klienta VECTRY, oddano do dyspozycji abonentów nowy Salon Firmowy. Spełnia on wysokie standardy sprzedaży i obsługi, jest przestronny i nowocześnie wyposażony. Znajdują się w nim trzy stanowiska obsługi interesantów. Wejście, ciągi komunikacyjne i pomieszczenia przystosowano dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Dotychczasową lokalizację postanowiono utrzymać ze względu na jej dogodne położenie na terenie miasta, wygodny dostęp do pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku oraz pobliski parking.

Salon jest czynny sześć dni w tygodniu w godzinach 8-18 od poniedziałku do piątku i 9-13 w soboty. Mieszkańcy Piły mogą we wszelkich sprawach kontaktować się z VECTRĄ także telefonicznie, dzwoniąc do ogólnopolskiego Centrum Obsługi Klienta na numer 0-801 08 08 80.

źródło: Vectra

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie

Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowej

Sindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes

Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak złośliwe boty niszczą e-commerce - i jak temu zapobiec?

Współczesny e-commerce mierzy się z rosnącym zagrożeniem ze strony złośliwych botów. To już nie tylko proste automaty zbierające dane, ale zaawansowane narzędzia wykorzystywane do nieuczciwej konkurencji, wykradania treści, oszustw reklamowych i ataków DDoS. Szacuje się, że nawet połowa ruchu internetowego pochodzi od botów – a duża część z nich działa na szkodę sklepów internetowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Ciągłość komunikacji mimo przerw w dostawie prądu: Nowy whitepaper: Zestaw awaryjny innovaphone dla instytucji publicznych

Przedłużająca się przerwa w dostawie prądu ma niewątpliwie poważne konsekwencje dla funkcjonalności instytucji publicznych. Środki ostrożności można podjąć dzięki szczegółowym koncepcjom awaryjnym i infrastrukturze komunikacyjnej, która nadal funkcjonuje nawet w przypadku przerwy w dostawie prądu. czytaj więcej