Archiwalne

Nowy Marketing Manager Polycom

20.07.2009

Firma Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej informuje, że w lipcu br Paulina Kolkowska dołączyła do firmy i objęła stanowisko Marketing Managera na region Europy Wschodniej i krajów Batłyckich.

Do obowiązków Pauliny należy prowadzenie wszystkich działań marketingowych w regionie Europy Wschodniej i w krajach Batłyckich, a także współpraca z partnerami i działami sprzedaży. W sumie odpowiada za promocję marki Polycom w 18 krajach.

Chris Prowse, Dyrektor Zarządzający na Polskę i region Europy Wschodniej oraz krajów Batłyckich powiedział: „Cieszę się, że dołączyła do nas osoba z tak dużymi kompetencjami, która swoją doskonałą znajomością rynku wesprze sprzedaż i wzmocni promocję rozwiązań audio i video firmy Polycom zdobywających się coraz większe uznanie klientów. Działając jako zgrany zespół łatwiej nam będzie dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć udział w rynku i obroty spółki.”

Paulina Kolkowska powiedziała: “Rynek rozwiązań audiowizualnych posiada olbrzymi potencjał. Moim celem jest, aby sprzęt do wideokonferencji firmy Polycom znalazł się w każdym biurze, prawie na każdym biurku. Praktyka potwierdza, że rozwiązania wideokonferencyjne stanowią szybki i niezawodny sposób pozwalający na organiczenie kosztów podróży, jak również redukcję emisji dwutlenku węgla. Wierzę, że uda mi się wzmocnić wizerunek marki Polycom i jej najwyższej jakości produktów”.

Paulina ma ogromne doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Wcześniej przez 8 lat związana była z firmą Avaya. Przez 4 lata pracowała na stanowisku Marketing Managera odpowiając za marketing firmy w Polsce, a przez ostatnie 2 lata za region Europy Środkowo-Wschodniej. Ukończyła Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, BBA program in Management. Posiada również dyplom Executive MBA, College of Business University of Illinois Uniwesytetu Warszawskiego (WIEMBA). Jej hobby to architektura wnętrz, podróże oraz nurkowanie.

źródło: Polycom

News Jaki monitor do pracy biurowej wybrać?

Wybór odpowiedniego monitora do biura to decyzja, która może mieć bardzo duży wpływ na efektywność oraz komfort pracy. Dla wielu osób staje się on niemal podstawowym narzędziem, jakie wykorzystuje na co dzień, dlatego powinien być odpowiednio dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb, jak też zadań, do których będzie najczęściej wykorzystywany. Mając na uwadze popularność pracy zdalnej, współcześnie monitor to nie tylko ekran, na którym wyświetlać można dokumenty, czy strony internetowe. Coraz częściej służy nam również do prowadzenia spotkań on-line, wideokonferencji, czy prezentacji. Ważne jest zatem, aby oferował między innymi wysoką jakość obrazy, jak też szereg funkcji, które wpłyną na komfort użytkowania.

Jak zatem wybrać idealny monitor do pracy biurowej? Czym powinien się wyróżniać i jak może poprawić jakość wykonywania codziennych obowiązków zawodowych? Sprawdź koniecznie, czym powinien się wyróżniać nowoczesny monitor do biura. czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

News Nowości w Samsungu S25 Edge

Samsung Galaxy S25 Edge to długo wyczekiwany przedstawiciel serii Galaxy S, który wnosi świeżość nie tylko pod względem designu, ale przede wszystkim w kwestii funkcjonalności. Nowy smartfon to nie tylko „ładniejsza wersja poprzednika”, ale urządzenie naszpikowane technologiami AI, zaawansowaną fotografią i nowymi pomysłami na ułatwienie życia użytkownikom. Jeśli zastanawiacie się, czy warto przesiąść się na Galaxy S25 Edge, ten przewodnik pomoże Wam to rozstrzygnąć.

1. Lepszy design i funkcjonalność
2. Galaxy AI i nowa jakość codzienności
3. Now Bar, Now Brief i dostęp bez blokady
4. Foto i wideo: Auto Trim, Photo Assist, Audio Eraser
5. Integracja z ekosystemem Galaxy czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej