Archiwalne

Nowa strategia DrayTek w Polsce

06.06.2007

DrayTek - producent sprzętu sieciowego i VoIP – ogłosił 5 czerwca 2007 na konferencji prasowej nową strategię działania w Polsce. Jej celem jest zdobycie w ciągu najbliższych 2 lat 15 proc. udziałów w polskim rynku urządzeń sieciowych, w tym 30 proc. udziałów na rynku routerów VoIP.

Cel ten ma zostać osiągnięty poprzez dotarcie z ofertą produktową do najbardziej wymagających kategorii odbiorców: ceniących sobie jakość i funkcjonalność użytkowników prywatnych, małych firm oraz średniego biznesu. Zakładane udziały w rynku na poziomie 15 proc. DrayTek zamierza osiągnąć dzięki sieci resellerskiej autoryzowanych partnerów, wspartych przez DrayTek merytorycznie, marketingowo oraz z priorytetowym supportem.

„Postawiliśmy na jakość, a nie cenę. Chcemy zaoferować rozwiązania niezawodne, o wysokich standardach zabezpieczeń i znacznie większych możliwościach niż porównywalne produkty konkurencji. Konsekwencją tak zdefiniowanej przez DrayTek strategii, jest oparcie sieci resellerskiej na małych i średniej wielkości, regionalnych partnerach - dobrze wyszkolonych i zaangażowanych także w posprzedażową obsługę klientów” - powiedział Bogdan Płachtij, Prezes Brinet sp. z o.o. - wyłącznego dystrybutora DrayTek w Polsce.

W osiągnięciu sukcesu mają również pomóc DrayTek nowe modele routerów: DrayTek Vigor 2700VG (wymagający użytkownicy indywidualni), Vigor2910VG (segment SOHO - małe firmy) oraz router i zapora UTM w jednym – VigorPro 5500 (segment SME - średni biznes). Są to nowe wersje najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się w Polsce i na świecie serii urządzeń.

Częścią nowej strategii jest także wprowadzanie ciągłych innowacji do oferty DrayTek, jak np. zupełnie nowa linia produktów w wersji Rack 19. Będą to zaawansowane routery typu Broadband Access Router o dużej wydajności, tradycyjnie już wyposażone w bogaty zestaw funkcji. Prototypy tych urządzeń były niedawno prezentowane na targach CeBit, a wkrótce trafią na rynek.

Wszystkie produkty DrayTek'a będą dystrybuowane za pośrednictwem sieci resellerskiej, która już teraz liczy 115 firm. Kolejne mogą nawiązać współpracę z DrayTek'iem dzięki programowi partnerskiemu DrayTek Vigor Action. Jego celem jest budowanie kompetentnych i dobrze wyszkolonych Partnerów gwarantujących najwyższy poziom obsługi klienta.

Nowy program wprowadza trzy poziomy partnerstwa: brązowy, srebrny i najbardziej prestiżowy - złoty. Przynależność do któregoś z wymienionych poziomów uzależniona jest od wysokości obrotów Partnera oraz liczby osób, które przeszły odpowiednie szkolenia certyfikacyjne. Wszystkie firmy, niezależnie od poziomu uczestnictwa, wzbogacą się o certyfikaty autoryzacyjne oraz zostaną zaproszone na „Czwartek z Vigorem!” - czyli cotygodniowe szkolenia produktowe z technologii: VoIP, VPN, WLAN i nie tylko.

źródło: DrayTek