Archiwalne

Nowa kampania sieci Sferia

15.02.2008

Od 15 lutego 2008 rusza kolejna duża kampania reklamowa operatora Sferia pt. „Zamień stacjonarny na NOMADIC.” W jej ramach przygotowane zostały specjalne promocje mi. dla klientów przenoszących numer od innego operatora.

Tak jak przy poprzedniej kreacji, kampanię reklamową przygotowała agencja Opus B. Jako dom mediowy wybrano ponownie Viseum. Do najważniejszych nośników należą mi. duże serwisy interentowe takie jak: gazeta.pl, wp.pl czy O2.pl, grono.pl, prasa - m. in. Gazeta Wyborcza, Dziennik, Metro oraz radio (mi. ESKA, Złote Przeboje) i telewizja regionalna. Dodatkowo akcję wzmocnią bilboardy, reklama w Metrze, Blacklighty oraz ulotki reklamowe. Nowością w porównaniu do poprzedniej kampanii będę dwa wydarzenia tj. Road Show oraz Happeningi.

To będzie zupełnie nowy wymiar komunikacji. Chcemy dotrzeć jak najbliżej klienta. Pokazać mu jak działa NOMADIC i jakie ma zalety. Mamy nadzieję, że dzięki licznym akcjom klienci przekonają się, że naprawę warto korzystać z usług Sferii – mówi Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.

W ramach kampanii został przygotowany specjalny pakiet promocji. W pierwszej kolejności zostają przedłużone promocje na abonament oraz telefon za złotówkę. W ofercie pozostają również bezpłatne połączenia w ramach pakietu rodzinnego czy firmowego. Dla klientów chcących zmienić operatora i jednocześnie przenieść numer telefoniczny będzie specjalna oferta promocyjna. Osoba przechodząca do sieci Sferia dostaje upust za pierwszy okres rozliczeniowy w wysokości do 50 zł. Dodatkowo wszystkie formalności związane ze zmianą operatora załatwiane są przez handlowców. Zostanie także wprowadzona promocja abonamentowa dla abonentów którzy polecą usługi Sferii innym.

Od marca rusza również promocja na dzierżawę telefonu Nomadycznego przy usługach na czas nieokreślony. Do oferty zostanie także wprowadzony, już czwarty, model Nomadica – Hisense, który na początku będzie dostępny już od 1zł.

źródło: Sferia

News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?

Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie

Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowej

Sindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak złośliwe boty niszczą e-commerce - i jak temu zapobiec?

Współczesny e-commerce mierzy się z rosnącym zagrożeniem ze strony złośliwych botów. To już nie tylko proste automaty zbierające dane, ale zaawansowane narzędzia wykorzystywane do nieuczciwej konkurencji, wykradania treści, oszustw reklamowych i ataków DDoS. Szacuje się, że nawet połowa ruchu internetowego pochodzi od botów – a duża część z nich działa na szkodę sklepów internetowych. czytaj więcej

News Poznaj korzyści płynące z przeniesienia numeru do Orange Flex

Od niedawna Orange oferuje zupełnie nową taryfę, czyli Orange Flex. Dowiedz się na czym polega, jak przenieść numer i dlaczego warto. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej