Wczoraj, 6 października 2008 r., rozpoczęła się nowa kampania reklamowa ASTER, pod hasłem "W pakiecie M4 zmieścisz wszystko". Głównym jej celem jest promocja wszystkich czterech usług oferowanych przez ASTER: telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu, telefonii stacjonarnej oraz najnowszego produktu w portfolio firmy - telefonii komórkowej.
"Rozpoczynamy właśnie kampanię reklamową wszystkich oferowanych przez nas usług: telewizji, internetu, telefonii stacjonarnej i komórkowej. Jest to kompleksowa oferta przygotowana z myślą o całej rodzinie. Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z pakietu M4, będą mieli możliwość korzystania, w atrakcyjnych cenach, ze wszystkich produktów ASTER oraz dostępu do bogatego źródła wiedzy, informacji i rozrywki" - powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER.
Oferta "W pakiecie M4 zmieścisz wszystko" obejmuje cztery usługi ASTER:
- Telewizja - zestaw pakietów telewizyjnych: Basic, cyfrowy BasicPLUS oraz pakiet kanałów HD, HDPack
- Internet - dowolnie wybrany przez klienta pakiet internetowy
- Telefon stacjonarny - dowolnie wybrany przez klienta plan taryfowy
- Telefon komórkowy - dowolnie wybrany przez klienta pakiet
Za każdy wybrany produkt klient przez pierwsze cztery okresy rozliczeniowe zapłaci abonament w wysokości 1 zł miesięcznie. Pakiet czterech usług będzie kosztował 4 zł miesięcznie przez pierwsze cztery miesiące trwania umowy.
Przez kolejnych 20 miesięcy - miesięczna opłata uzależniona będzie od wybranych pakietów: internetowego i telefonicznych (telefonia stacjonarna i komórkowa).
Visual kampanii - ikony usług wpisane w plan mieszkania - nawiązują do rodzinnego charakteru marki ASTER oraz podkreślają kompleksowość oferty produktów dla domu i rodziny.
Kampania prowadzona będzie do końca października 2008 roku w telewizji - na kanałach tematycznych, w radio, prasie stołecznej i internecie. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami BTL obejmującymi mailing oraz materiały dla przedstawicieli handlowych i Salonów ASTER.
źródło: Aster
News Praca Monachium: najpopularniejsze zawody w budowlance i ich perspektywy
Monachium - stolica Bawarii, miasto słynące z niezwykłego połączenia tradycji i nowoczesności. Znane z pięknych zabytków, Oktoberfestu i dynamicznego rynku pracy, przyciąga tysiące pracowników z całego świata. Wśród nich szczególną grupę stanowią fachowcy z branży budowlanej, którym miasto to oferuje nie tylko stabilne zatrudnienie, ale również atrakcyjne perspektywy rozwoju. Jeśli praca Monachium to zagadnienie, które Cię interesuje, ten artykuł jest dla Ciebie! Przyjrzymy się najpopularniejszym zawodom w tej branży i dowiemy się, co może przynieść przyszłość. czytaj więcejNews Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?
Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej