Jeszcze tylko przez kilka dni można zgłaszać się do udziału w laboratoriach DJ Lab, Fashion Lab i VJ Lab w ramach eksperymentu Nokia Trends Lab na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/.
Nokia Trends Lab to połączenie kreatywnych warsztatów z imprezą muzyczną, która odbędzie się 6 października 2007 r. w dawnej Warszawskiej Wytwórni Wódek Koneser. W wyniku spotkania się różnych środowisk twórczych i publiczności powstaną nowe formy artystyczne czerpiące z wielu dziedzin sztuki jednocześnie.
W laboratoriach Nokia Trends Lab poszukiwane są młode, utalentowane osoby. Każde z siedmiu laboratoriów ma wyłonić zdolnych ludzi, którzy wniosą świeże pomysły na polską scenę, w świat mody i reklamy. W ramach Nokia Trends Lab odbywają się następujące laboratoria (pod opieką mentorów):
- DJ Lab (BOOGIE MAFIA)
- Film Lab (Jacek Borcuch)
- Fashion Lab (Bartek Michalec)
- Orange Lab (Paweł Niezgoda)
- Photo Lab (Szymon Kobusiński)
- VJ Lab (Kinga Kiełczyńska)
- MTV Rockuje Lab
Kalendarium wirtualnego eksperymentu Nokia Trends Lab:
- 30 lipca rozpoczęła się rejestracja na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/. Chętni do udziału w poszczególnych laboratoriach mogą przesyłać zgłoszenia przez kilka kolejnych tygodni. Jury wybierze z nadesłanych aplikacji 10 półfinalistów każdego laboratorium tematycznego.
- 20 sierpnia zakończono nabór uczestników do Film Lab, Orange Lab i Photo Lab.
- 31 sierpnia to ostatni dzień nadsyłania zgłoszeń do DJ Lab, Fashion Lab i VJ Lab.
- Na początku września zostaną ogłoszone listy półfinalistów z każdego laboratorium i określone zadania konkursowe (dotyczące wybranego laboratorium).
- Od 14 do 24 września prace konkursowe będą oceniać internauci na oficjalnej stronie konkursu http://www.nokiatrendslab.pl/. Wśród głosujących internautów zostaną rozlosowane bilety wstępu na imprezę finałową 6 października.
- 24 września ogłoszona zostanie oficjalna lista 3 finalistów z każdego laboratorium. Przez tydzień wszyscy finaliści będą przygotowywać swoje prace pod kątem prezentacji na imprezie finałowej Nokia Trends Lab.
Laboratoria, do których można się zgłaszać do 31 sierpnia to:
DJ Lab
DJ’e przystępujący do konkursu rejestrują się na stronie i wysyłają linki do swoich prac (30-minutowy miks muzyczny). Nadesłane prace będzie oceniać jury pod przewodnictwem Harpera i Berta z Boogie Mafia. Prace 10 DJ’ów półfinalistów zostaną zamieszczone na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/ i poddane ocenie publiczności. Wyselekcjonowani w publicznym głosowaniu 3 finaliści umieszczą swoje pełne sety na stronie (7 i 30-minutowy). Ostatnim etapem konkursu będzie przeznaczone dla 3 finalistów zadanie pod hasłem: „My Nokia is My Lab”, polegające na kreatywnym podejściu do telefonu Nokia jako nośnika dźwięku. Finaliści będą musieli nagrać telefonem, bądź na telefon, różne efekty dźwiękowe, które wmiksują w swój występ finałowy. 3 finaliści zaprezentują swoje miksy podczas imprezy finałowej Nokia Trends Lab po 30 minut każdy, walcząc o główną nagrodę. Występy oceni jury oraz publiczność w głosowaniu sms-owym. Fragmenty zmagań ostatniego etapu konkursu zostaną zamieszczone na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/.
Nagrodą dla wszystkich 3 finalistów będą telefony Nokia, a zwycięzca otrzyma mikser DJ’ski Pioneer.
Fashion Lab
Konkursowicze rejestrują się na stronie www.nokiatrendslab.pl i wysyłają opis swoich dotychczasowych dokonań w świecie mody. Jury wraz z mentorem - projektantem Bartkiem Michalcem wybierze 10 półfinalistów, których zadaniem będzie przygotowanie szkiców kolekcji 5 ubiorów oraz tablicy ilustrującej inspiracje z jakich korzystali tzw. moodboard. Prace zostaną umieszczone na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/ i poddane głosowaniu internautów. Wyselekcjonowani w ten sposób 3 finaliści wykonają 2 ubiory z wcześniej przygotowanej kolekcji, które zaprezentują podczas Nokia Trends Lab. Ich prace wezmą udział w głosowaniu publiczności. Nagrodą główną dla 1 z 3 finalistów będzie oprócz możliwości zaprezentowania się na imprezie Nokia Trends Lab, telefon komórkowy Nokia oraz udział w kilkudniowej produkcji pokazu mody Bartka Michalca.
VJ Lab
Konkursowicze rejestrują się na stronie i wysyłają linki do swoich prac (6-minutowy materiał do wybranego przez siebie podkładu muzycznego). Jury, któremu przewodzić będzie Kinga Kiełczyńska, wybiera 10 półfinalistów, którzy przygotowują materiał autorski do muzyki wybranej przez mentora (6-minutowy miks) oraz inspirując się layoutami reklamowymi Nokia Trends Lab. Przygotowane prace zostaną zamieszczone na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/ i poddane ocenie internautów. 3 finaliści otrzymają telefony Nokia i zostaną zaproszeni do laboratorium, gdzie pod okiem profesjonalistów będą mogli przygotować swoje materiały konkursowe pod hasłem: „My Nokia is My Lab”, do zaprezentowania podczas imprezy Nokia Trends Lab. Finaliści będą mieli również za zadanie stworzyć tapetę/kolarz pod tym samym tytułem, które zostaną zamieszczone do pobrania na http://www.nokiatrendslab.pl/.
Dzień przed imprezą Nokia Trends Lab, która odbędzie się 6 października 2007 - finaliści spotkają się z gwiazdami i nagrają krótkie filmiki o artystach, które wkomponują w wizualizacje prezentowane podczas imprezy finałowej na 3 dużych ekranach. 3 finalistów VJ Lab będzie prezentowało swoje prace, synchronizując je z muzyką finalistów DJ Lab. Nagrodą dla wszystkich 3 finalistów będą telefony Nokia, nagrodą za 1. miejsce będzie PowerBook G4.
Nadal można uczestniczyć także w MTV Rockuje Lab. W ramach tego laboratorium można głosować na jeden z 12 finałowych zespołów, które walczą o zwycięstwo w programie MTV Rockuje, zaprezentowanych na stronie www.mtv.pl/mtv_rockuje/nokia_lab.htm. Zwycięski zespół, który otrzyma najwięcej głosów internautów, wystąpi na koncercie Nokia Trends Lab, który odbędzie się 6 października tego roku w warszawskiej dawnej Warszawskiej Wytwórni Wódek Koneser. Biorąc udział w MTV Rockuje Lab internauci mogą wygrać podwójne zaproszenia na impreze Nokia Trends Lab.
Laboratoria, na które już zamknięto rejestrację to:
Film Lab
Konkursowicze rejestrowali się na stronie wysyłając krótki film (lub link do strony, gdzie prezentują swoje prace), do 3 minut, na dowolny temat, według wskazanych parametrów. Obecnie jury, którego przewodniczącym jest Jacek Borcuch, obraduje nad wyborem 10 półfinalistów. Ich zadaniem będzie nakręcenie filmu na temat: „Moje miasto to laboratorium”. Prace zostaną umieszczone na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/ i poddane ocenie internautów (półfinaliści będą kręcili filmy komputerami multimedialnymi Nokia N93i). Wyselekcjonowani w publicznym glosowaniu 3 finaliści otrzymają ostatnie zadanie konkursowe pod hasłem: „My Nokia is my Lab”, którego wyniki zostaną zaprezentowane i ocenione przez publiczność podczas finału Nokia Trends Lab. Nagrodą dla wszystkich 3 finalistów, poza możliwością zaprezentowania swoich prac 6 października na imprezie Nokia Trends Lab, będą komputery multimedialne Nokia N93i, udział w Nokia Mobile Movie Competition w ramach festiwalu Camerimage 2007 w Łodzi oraz dzień pracy z mentorem.
Orange Lab
Konkursowicze rejestrowali się na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/ i wysyłali swoje prace, maksymalnie 3, na dowolny temat (sposób wykonania prac nie jest w żaden sposób narzucony - mogą być to rysunki, projekty graficzne, przerobione w interesujący sposób zdjęcia itd.). Obecnie mentor i jury wybierają 10 półfinalistów, których zadaniem będzie stworzenie reklamy TV oraz Outdoor dla Orange. Temat: „Orange i Muzyka”. Półfinaliści będą musieli przygotować reklamę TV w formie story boardów, natomiast outdoor w formie grafik lub rysunków. Prace konkursowe zostaną umieszczone na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/ i poddane ocenie internautów. Wszyscy 3 finaliści otrzymają telefony Nokia 5200 + starter Orange. Nagrodą dla zwycięzcy będzie udział w tworzeniu kampanii reklamowej dla Orange z dedykowaną agencją: od uczestnictwa w fazie poszukiwania pomysłu kreatywnego, przez pracę na planie zdjęciowym, po nagranie spotu reklamowego.
Photo Lab
Eliminacje wstępne polegały na wysłaniu 1 zdjęcia na temat ,,Moje miasto to laboratorium” (w narzuconym formacie) lub linków do strony, gdzie są zaprezentowane prace. W półfinale, którego uczestnicy są właśnie wybierani spośród nadesłanych zgłoszeń, weźmie udział 10 osób wyselekcjonowanych przez jury pod przewodnictwem mentora, znanego i cenionego młodego fotografa Szymona Kobusińskiego. Zadaniem półfinalistów będzie zrobienie zdjęcia inspirowanego hasłem „My Nokia is my Lab”. Półfinaliści będą robili zdjęcia używając Nokia N95, które otrzymają na okres 2 tygodni. Przygotowane prace zostaną zamieszczone na stronie http://www.nokiatrendslab.pl/ i poddane głosowaniu internautów. 3 wybrani finaliści otrzymają telefony Nokia jako nagrody i dostaną nowe zadanie, które wykonają. Finał odbędzie się na imprezie Nokia Trends Lab, gdzie prace trzech finalistów oceni publiczność. Nagrodą dla 3 finalistów będzie możliwość fotograficznego dokumentowania pobytu jednej z gwiazd zagranicznych w Polsce lub występu polskiej gwiazdy na imprezie.
Działania wspierające eksperyment – każdy z uczestników i mentorów Nokia Trends Lab ma możliwość wykreowania swojego wizerunku na http://www.moblog.pl/, podając linki do swoich prac i zapraszając do dyskusji swoich przyjaciół i moblogowiczów.
Adresy poszczególnych moblogów odpowiadają nazwom laboratoriów:
djlab.moBlog.pl
fashionlab.moBlog.pl
filmlab.moBlog.pl
photolab.moBlog.pl
orangelab.moBlog.pl
vjlab.moBlog.pl
źródło: Nokia
News Odzyskiwanie danych z telefonu Samsung? Skorzystaj z pomocy profesjonalnego serwisu
Utrata danych z telefonu to sytuacja, która może przydarzyć się każdemu - niezależnie od wieku urządzenia czy stopnia jego eksploatacji. Zalanie, upadek, awaria systemu lub uszkodzenie płyty głównej mogą sprawić, że dostęp do zdjęć, kontaktów czy wiadomości zostanie zablokowany. Jeśli jesteś użytkownikiem Samsunga, nie ryzykuj utraty cennych informacji. Profesjonalne odzyskiwanie danych to skuteczny i bezpieczny sposób na przywrócenie dostępu do utraconych plików - niezależnie od skali uszkodzenia. W takich przypadkach warto zaufać wyspecjalizowanemu serwisowi, który dysponuje wiedzą, doświadczeniem i odpowiednim zapleczem technicznym. czytaj więcejNews Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej