Archiwalne

Nokia po raz dziesiąty wybrana marką najbardziej godną zaufania

06.05.2010


Marka Nokia została uhonorowana Kryształowym Godłem w tegorocznej, X już edycji badania European Trusted Brands organizowanego przez wydawnictwo Reader’s Digest. Od dziesięciu lat, a więc od pierwszej edycji badania, marka Nokia odnotowuje zwycięstwa w kategorii „Telefon Komórkowy” zarówno w Polsce, jak i Europie.

Ankieta przeprowadzona na potrzeby konkursu European Trusted Brands 2010 stanowi największe pod względem zasięgu badanie opinii konsumentów w Europie. Zadaniem konsumentów jest wskazanie marek, którym ufają najbardziej. Polscy uczestnicy badania wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach wspólnych dla 16 krajów i w 13 kategoriach wybieranych lokalnie.

W tegorocznej edycji badania markę, której ufają najbardziej wskazało 32 163 respondentów. Marka Nokia została najwyżej oceniona przez badanych według czterech kryteriów: jakości, wartości
w stosunku do ceny, silnego wizerunku i zrozumienia potrzeb klienta, za co otrzymała Kryształowe Godło European Trusted Brands 2010.

„Okazywane przez tak długi czas zaufanie dla marki Nokia potwierdzone wynikami badania Trusted Brands jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, za które pragnę wszystkim gorąco podziękować. To dla nas najlepsza nagroda za podjęte działania, ale też najlepsza motywacja do dalszej pracy. Wierzę, że otrzymujemy ją nie tylko za oferowane przez nas portfolio produktów i usług, ale i prowadzone przez nas projekty społeczne, m.in. realizowany od 9 lat program Make a Connection oferujący środki finansowe na rzecz lokalnych społeczności czy kampania Dajemy Ci Wolną Rękę zachęcająca kierowców do bezpiecznej jazdy samochodem”- powiedział Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands przyczynia się także do pogłębienia charakterystyki typowego Europejczyka. Pozwala na poznanie nastrojów społecznych mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze życie.

źródło: Nokia