Archiwalne

Netia wspiera powstanie Dziecięcego Telefonu Zaufania

01.09.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia SA zdecydowała, że podpisze umowę, w myśl której nie będzie pobierała opłat za połączenia realizowane w ramach Dziecięcego Telefonu Zaufania – 116 111.

Netia SA zdecydowała, że podpisze umowę w zakresie realizacji połączeń dla Dziecięcego Telefonu Zaufania, obsługiwanego przez Polkomtel wraz z Fundacją Dzieci Niczyje. W ramach umowy zrezygnuje z pobierania opłat, związanych z wykonywaniem połączeń dla numeru 116 111 od momentu uruchomienia platformy.

Projekt numerów interwencyjnych dla dzieci grupy „116” został zainicjowany w 2007 roku przez Komisję Europejską. Wezwała ona kraje Unii Europejskiej do jak najszybszego uruchomienia platformy. W Polsce wsparcia projektowi udzielił m.in. wicepremier Grzegorz Schetyna, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna Streżyńska oraz Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak. Dotychczas pełnego wdrożenia projektu udało się dokonać jedynie na Węgrzech.

„Jesteśmy w pełni świadomi, jak wielkie znaczenie społeczne mają numery interwencyjne, zwłaszcza w przypadku najmłodszych. Dlatego bardzo się cieszymy, iż możemy udzielić wsparcia tej inicjatywie w Polsce, rezygnując z pobierania opłat za połączenia w ramach Dziecięcego Telefonu Zaufania.” – powiedziała Małgorzata Babik, rzecznik prasowy Netii.

„Wsparcie udzielone przez Netię jest godne naśladownictwa i mam nadzieję, że kolejni operatorzy również zdecydują się na podpisanie aneksu, umożliwiając jak najszybsze uruchomienie platformy.” – powiedział Eugeniusz Gaca, członek zarządu KIGEiT.

źródło: Netia

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów

Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcej

Netia Netia: dziecięce kanały w prezencie przez cały czerwiec

Netia, nawiązując do obchodzonego 1 czerwca Międzynarodowego Dnia Dziecka, udostępniła bez dodatkowych opłat przez cały czerwiec aż 10 kanałów dziecięcych. czytaj więcej