Archiwalne

Netia: DROPSS liderem w badaniu Sotrender

13.10.2014

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

DROPSS, nowa marka stacjonarnego internetu do 20 Mb/s, bez tzw. lojalki i limitów transferu danych osiągnęła rekordowy poziom zaangażowania fanów (66%) na swoim facebookowym profilu. Był to najlepszy wynik września według pracowni Sotrender.

- W DROPSSie wszystko jest nowatorskie, od samej oferty poprzez sposób jej zamówienia wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej dropss.pl, aż po całą otoczkę związaną z utożsamianiem się internautów z nową marką. Fanpage, oraz pozostałe narzędzia dialogu z Klientem oddaliśmy do dyspozycji kreatywnym i świadomym odbiorcom – ocenia Daniel Biegaj, kierownik zespołu e-komunikacji w Netii.

Strategia prowadzenia działań reklamowych na Facebooku w przypadku marki DROPSS skupiają się na najbardziej wartościowych dla marki aspektach. Wychodząc z założenia, że fanpage marki powinien przede wszystkim służyć dobrej komunikacji z klientem, skumulowano budżety na działania pozyskujące zasięg i zaangażowanie, natomiast całkowicie zrezygnowano z kampanii typu LikeAd (zdobywanie fanów).

Zaangażowanie fanów DROPSS’a plasuje się na poziomie 66%, miażdżąc wyniki konkurencji, co dowodzi, że fani doceniają angażujące treści i odwdzięczają się tym samym (grafika). - Komunikację z fanami staramy się prowadzić w sposób zaczepny i prowokujący. Zrezygnowaliśmy z "tonu oficjalnego" na rzecz swobodnej dyskusji, co także wzmacnia zaangażowanie fanów w interakcję. Rolę komentarza do wpisów często pełnią zabawne dźwięki – dodaje Daniel Biegaj.

źródło: Netia

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej

Netia Netia Mobile dla Ciebie - wakacyjne oferty mobilne od Netii

Netia wprowadziła nowe oferty promocyjne usług mobilnych w wariantach od jednej do trzech kart SIM w atrakcyjnych cenach. Każdy, kto skorzysta z nowej oferty otrzyma bonus – po 100 GB transferu danych miesięcznie aż do końca września br., a przenoszący numer dodatkowo zyskają abonament za 1 zł nawet do 6 miesięcy. czytaj więcej

Netia Netia Player z aplikacją RODO

Netia udostępniła użytkownikom swoich multimedialnych dekoderów – Netia Playerów – aplikację, dzięki której można w bardzo prosty, i zgodny z RODO, sposób zarządzać swoimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych. To najprawdopodobniej pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. czytaj więcej

Netia Cyfrowy Polsat może przejąć Netię - UOKiK wydał zgodę

UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Cyfrowy Polsat kontroli nad Netią. Przeprowadzone postępowanie i badanie rynku wykazały, że transakcja nie spowoduje ograniczenia konkurencji. czytaj więcej