Archiwalne

Momail wprowadził obsługę poczty czołowych polskich portali

24.07.2008

Firma Momail, dostawca bezpłatnej, globalnej usługi e-mail dla telefonów komórkowych, wprowadziła obsługę skrzynek emailowych czołowych polskich portali i serwisów internetowych: Fotka, Interia, O2, Onet i Wirtualna Polska.

Ich użytkownicy mogą teraz wykorzystać Momaila w charakterze “Mobilnego Listonosza” i korzystać z poczty elektronicznej w dowolnym miejscu i czasie - bez konieczności szukania kafejek internetowych.

Momail jest bardzo prosty do uruchomienia. Użytkownik musi jedynie wybrać model swojego telefonu komórkowego oraz wskazać konta, z których emaile będą automatycznie przesyłane na komórkę. Każdy email zostanie sprawdzony, czy nie zawiera wirusów albo spamu; zostanie też automatycznie zoptymalizowany pod kątem konkretnego modelu aparatu. Dzięki funkcji „Dynamicznego Nadawcy” we wszystkich odpowiedziach zostanie automatycznie wstawiony właściwy adres nadawcy – zgodny z adresem, na który został wysłany oryginalny list. Wszystkie maile z różnych skrzynek pocztowych trafią do wspólnej „Superskrzynki” Momaila w telefonie komórkowym, dzięki czemu można łatwiej przeglądać pocztę z różnych skrzynek.

- „Polacy coraz chętniej sięgają po nowinki techniczne, a mobilny email i mobilny Internet są w Polsce coraz bardziej popularne. Dzięki temu można pozostawać w stałym kontakcie z bliskimi i przyjaciółmi, a urlop nie będzie kojarzył się z ciągłym poszukiwaniem dostępu do Internetu” - powiedział Roger Grönberg, prezes Momail.

Momail współpracuje z ponad 1100 modelami telefonów komórkowych. Na tej liście są praktycznie wszystkie nowe modele aparatów – w tym także popularne w Polsce telefony Nokia, LG, Sony Ericsson, a także kultowe aparaty Apple iPhone 3G i Samsung Omnia. Uruchomienie Momaila nie wymaga instalowania w telefonie jakiegokolwiek oprogramowania – w większości wypadków wystarczy odebranie SMS-a zawierającego odpowiednie ustawienia.

źródło: Momail

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Koniec rezerwacji domen polskich

8 stycznia 2020 roku nastąpi zapowiadana na początku br. istotna zmiana w funkcjonowaniu domen polskich. Rejestr NASK zarządzający krajowym rozszerzeniem .pl przestaje oferować możliwość 14-dniowej rezerwacji domen. czytaj więcej