Archiwalne

mBank wprowadza aplikację na iPhone’a

28.09.2010


Posiadacze jednego z najciekawszych wynalazków telefonii komórkowej ostatnich lat mogą za darmo skorzystać z rozbudowanej aplikacji, przygotowanej przez mBank wspólnie z portalem Onet.pl.

Aplikacja na iPhone’a to kolejna z nowości przygotowanych dla Klientów z okazji 10. urodzin pierwszego w Polsce banku internetowego. Można ją bezpłatnie pobrać ze sklepu AppStore za pośrednictwem iPhone’a lub programu Apple iTunes.

Aplikacja pełni rolę kanału informacyjnego, za pomocą którego Klienci znajdą najpotrzebniejsze informacje dotyczące banku – dowiedzą się, co nowego przygotował dla nich bank lub po prostu znajdą najbliższy bankomat.

Aplikacja mBanku na iPhone’a została podzielona na pięć głównych segmentów:

  • Bankomaty: dzięki rozbudowanym funkcjom Klienci będą mogli sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy bezprowizyjny bankomat. Aplikacja zaproponuje odpowiednią maszynę, samodzielnie ustalając położenie Klienta. Dostępna będzie także możliwość sprawdzenia listy wszystkich bankomatów w danej miejscowości;
  • Blog: użytkownicy iPhone’ów otrzymają najświeższe informacje z życia banku, najciekawsze artykuły oraz powiadomienia o zmianach w banku. Istnieje możliwość komentowania wpisów na blogu;
  • Biznes: Jest to zakładka przygotowana we współpracy z portalem Onet.pl. Zawiera newsy z dziedziny biznesu. Klient będzie mógł zapoznać się z najnowszymi wiadomościami giełdowymi, gospodarczymi czy politycznymi. W biznesowej zakładce istnieje też możliwość sprawdzenia aktualnych notowań giełdowych oraz notowań funduszy inwestycyjnych, dystrybuowanych przez mBank;
  • Waluty: dostęp do najnowszych kursów walut na podstawie kursów mBanku bądź średnich kursów NBP. Można również przejrzeć archiwalne. Zakładka zawiera także praktyczny kalkulator, dzięki któremu można przeliczyć waluty według najnowszego kursu;
  • mBank TV: w tej sekcji znajdują się video-informacje związane z mBankiem, m.in. najnowsze spoty reklamowe, komentarze rynkowe czy nagrania mVideoBloga.

Klienci mBanku na bieżąco otrzymują najważniejsze informacje bankowe – zarówno za pośrednictwem telefonów komórkowych (aplikacja mBank dla iPhone’a oraz serwis mBank lajt dla urządzeń mobilnych), całodobowej mLinii, jak i internetu (firmowy blog, forum, strony internetowe mBank.pl oraz profile w serwisach społecznościowych takich jak Facebook i Blip).

źródło: mBank

News 3 największe korzyści z korzystania z autoryzowanych serwisów Apple

Czy można naprawić sprzęt od Apple w dowolnym serwisie? Dziś już często tak. Czy taka naprawa będzie wykonana solidnie? Różnie z tym bywa, choć jakość usług rośnie. A więc czy są jeszcze powody, żeby oddawać sprzęt z Cupertino do naprawy w autoryzowanym serwisie? Cała masa, ale opowiemy o trzech najważniejszych. czytaj więcej

News 66% Polaków nigdy nie słyszało o chatbotach

Jak wynika z danych zgromadzonych w analizie, stale wzrasta popularność i wykorzystanie chatbotów — programów komputerowych, które w aplikacjach, takich jak np. Facebook Messenger prowadzą zautomatyzowane konwersacje z użytkownikami i odpowiadają na ich pytania. Co ciekawe, wbrew ich wzrastającej popularności, aż 66% Polaków wciąż nigdy nie słyszało o tej technologii. czytaj więcej

News Użytkownicy czarnych iPhone zgłaszają problemy z odpadającą farbą

Firma Apple każdego roku osiąga ogromny sukces na rynku technologicznym. Ich coraz to nowsze modele komputerów, tabletów, czy telefonów biją rekordy sprzedażowe i cieszą się ogromną popularnością. Jak jednak w każdej firmie zdarzają się pewne błędy, czy niedociągnięcia, z którymi zmagają się klienci. Jednym z najczęściej występujących jest odpadanie farmy z czarnego modelu iPhone’a 7. czytaj więcej